تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813045276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير کل دو نهاد بين‌المللي براي حضور اجلاس GECF به تهران مي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۰ب.ظ)
دبير کل دو نهاد بين‌المللي براي حضور اجلاس GECF به تهران مي‌آيند موج - دبير کل دو نهاد بين‌المللي براي حضور در سومين اجلاس سران و هفدهمين نشست وزارتي مجمع کشورهاي صادرکننده گاز (GECF) به تهران مي‌آيند.
به گزارش خبرگزاري موج، سالم عبدالله البدري، دبير کل اوپک و آلدو فلورس کويرگان، دبير کل مجمع بين‌المللي انرژي (IEF)، براي حضور در هفدهمين نشست وزارتي و سومين اجلاس سران مجمع کشورهاي صادرکننده گاز به تهران مي‌آيند.
هفدهمين نشست وزارتي مجمع کشورهاي صادرکننده گاز قرار است در دو نوبت عادي و فوق‌العاده روز شنبه (۳۰ آبان) در هتل هما و سومين اجلاس سران مجمع کشورهاي صادرکننده گاز قرار است روز دوشنبه (۲ آذر) در سالن اجلاس سران برگزار شود.
اعضاي اين مجمع ۶۷ درصد از ذخاير جهاني گاز را در اختيار دارند؛ با آن وجود که گاهي (GECF) به اشتباه «اوپک گازي» ناميده مي‌شود، اما؛ اين مجمع همانند سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) به دنبال تأثير و نفوذ روي قيمت‌ها به وسيله تنظيم و تعديل توليد نيست.
کشورهاي عضو مجمع صادرکنندگان گاز، ۴۲ درصد از توليد گاز جهان، ۶۷ درصد از ذخاير گاز جهان، ۳۸ درصد از انتقال گاز با خط لوله و ۸۵ درصد از تجارت گاز طبيعي مايع شده (LNG) را در اختيار دارند.
کشورهاي الجزاير، بوليوي، مصر، گينه استوايي، ايران، ليبي، نيجريه، قطر، روسيه، ترينيداد و توباگو، ونزوئلا و امارات، ۱۲ عضو اصلي اين مجمع جهاني به شمار مي‌روند؛ هلند، نروژ، عراق، عمان و پرو به عنوان اعضاي ناظر در مجمع کشورهاي صادرکننده گاز مطرح هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن