تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش بازیکنان تیم ملی پس از فتح گوام


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: واکنش بازیکنان تیم ملی پس از فتح گوام ورزش > فوتبال ملی - بازیکنان تیم ملی پس از برتری مقابل گوام در شبکه های مجازی واکنش هایی نشان دادند.
کریم انصاری فرد مهاجم تیم‌ملی که پس از مدت‌ها توانست برای تیم‌ملی به میدان برود، گل پنجم ایران را در بازی 6 گله برابر گوام به ثمر رساند و در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «زنده‌باد ایران».


بیرانوند و پورقاز تیم ملی فوتبال کشورمان از دقیقه 72 با اخراج علیرضا بیرانوند 10 نفره شد تا پورقاز مدافع تیم ملی به عنوان گلر جدید برابر گوام در چارچوب دروازه قرار گیرد. پست اینستاگرامی مهرداد خانبان را مشاهده می‌کنید.


کامیابی نیا و کنعانی کمال کامیابی‌نیا در صفحه اجتماعی‌اش عکسی به همراه حسین کنعانی منتشر کرد و نوشت: «پسر پرسپولیسى را فالو کنید دوستان، ایشالا فصل بعد به خونه‌اش بر می گرده.»


بیرانوند طارمی پورعلی گنجی بیرانوند پس از بازی در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «سلام دوستان ممنون از همتون که به بنده لطف دارین خدا را شکر با یک نتیجه خوب بردیم و اینجا جا داره از همتون معذرت خواهی بکنم بابت اخراجم. بهرحال دوست نداشتم گل بخورم التماس دعا».


نکونام جواد نکونام که به تازگی با قلعه‌نویی آشتی کرده، در صفحه اجتماعی‌اش پیام زیر را منتشر، و البته دقایقی بعد قسمت دوم را پاک کرد.




به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان تیم ملی پس از برتری 6 بر صفر مقابل گوام در شبکه های مجازی واکنش هایی نشان دادند. آنها در شبکه های مجازی و اینستاگرام عکس هایی منتشر کردند.         256 43

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال ایران -




سه شنبه 26 آبان 1394 - 18:18:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن