تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835217040
همه چی درباره ی تراوین
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: mamad 20107th September 2009, 10:44 PMدرباره قهرمان (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) قهرمان قهرمان چند تا کار رو ميتونه انجام بده: 1- تسخير سرزمينهاي متروکه 2- دزديدن نقشه ساختمان WW 3- شرکت در جنگها براي افزايش قدرت نيروهاي شما قابليتهاي قابل پيشرفت قهرمان هر قهرمان، در هر جنگي که شرکت ميکنه، چه زنده بمونه چه نه، به تعداد نيروهايي که ميکشه (توي اين بازي به تعداد گندمي که هر عنصر نظامي مصرف ميکنه نيرو ميگيم، يعني مثلن اسبي که 3 تا گندم مصرف ميکنه 3 نيرو حساب ميشه) تجربه بدست مياره. هر وقت تعداد تجربهاش از حدودي که مشخصه بيشتر بشه سطح قهرمان شما بيشتر ميشه و شما قادرين قهرمان خودتون رو ارتقا بديد. اين که اين حدود چي هستند رو ميتونين توي لينک توي جدولي که بالاش نوشته Experience ببينيد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند يعني مثلن وقتي قهرمان شما تو جنگهايي که شرکت کرده(چه حمله چه دفاع) تونسته باشه 28000 نيرو رو کشته باشه اونوقت با توجه به جدول ميشه فهميد که شما يک قهرمان سطح 23 دارين. حالا اين سوال پيش مياد که سطح قهرمان به چه دردي ميخوره. شما توي هر سطح(حتي سطح 0) ميتونين 5 بار قابليتهاي قهرمان خودتون زياد کنيد. قابليتهاي يک قهرمان به اين شرحه: 1- قدرت حمله: شما هر بار که اين قابليت رو افزايش ميديد، تنها قدرت حمله قهرمان خودتون رو زياد ميکنين. 2- قدرت دفاع :شما هر بار که اين قابليت رو افزايش ميديد، تنها قدرت دفاع قهرمان خودتون رو زياد ميکنين. 3- قدرت حمله کل نیروها: شما هر بار که اين قابليت رو افزايش ميديد، قدرت حمله کل ارتشتون رو وقتي که با قهرمانتون دارند حمله ميکنن افزايش ميدید.(حداکثر 20 درصد) 4- قدرت دفاع کل نیروها: شما هر بار که اين قابليت رو افزايش ميديد، قدرت دفاع کل ارتشتون رو وقتي که با قهرمانتون در حال دفاع هستند رو افزايش ميديد.(حداکثر 20 درصد) 5- سرعت ترمیم زخمها: با افزايش اين قابليت ميتونين وقتي قهرمانتون توي يک جنگ آسيب ديده اونو سريعتر به سلامتي کامل برگردونيد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند بالاي همون جدوله شما ميتونين نوع قهرمان رو انتخاب کنيد و با اضافه کردن قابليتهاي اون ميتونين ببينين که خود قهرمانتون چه قدر قوي ميشه و در ضمن در زير اون قسمت ميتونين ببينين که اگه قهرمانتون بميره براي دوباره زنده کردن اون چه قدر بايد محصول و زمان صرف کنين. مثلن براي يک شمشيرزن رومي (Imperian) به سطح 34 شما بايد 28000 30000 38500 16000 محصول و يک روز و 22 ساعت و 40 دقيقه زمان صرف کنين. ولي دوباره همون قهرمان سطح 34 را خواهيد داشت با همون قابليتها. چگونه قابليتهاي قهرمان خود را بالا ببريم؟ شما در اول بازي 3 سطح به قدرت حمله و 3 سطح به قدرت دفاع قهرمان (15 بار افزودن) اضافه کنيإ که هم اول بازي رو از دست نديد هم کمي مطمئن باشين که توي حمله و دفاع، قهرمان شما آخرين نيرويیه که توی جنگ میمیره. بعدش ديگه با توجه به استراتژي خودتون که دفاعي هستين يا هجومي يا استاندارد همه تجربههايي که قهرمان بدست مياره روي امتياز حمله و امتياز دفاع خرج کنين. قدرت احيا هم بستگي به تعداد جنگهاتون داره ولي به طور ميانگين 15-30 تا کافيه. (3 تا 6 سطح) دليل اينکه شما بايد به جاي اضافه کردن قدرت حمله قهرمان روي قدرت حمله کل نیروها کار کنين اينه که شما الان رو نبينين. وقتي رو ببينين که يه ارتش مثلا 20 هزار نيرويي دارين اون موقع قهرمان شما اگه امتياز حملهاش تا 100 رفته باشه ميتونه به حمله شما 20% اضافه کنه. 20% يه ارتش 20000 هزار نفري حدودن قدرت 4000 نيرو رو داره که اين خيلي بيشتر از وقتيه که شما قدرت فقط قهرمانتون رو زياد ميکنيد. چه نيرويي رو به عنوان قهرمان انتخاب کنم؟ 3 تا فلسفه وجود داره: 1- قويترين نيروي هجومي 2- سريعترين نيروي هجومي 3- ارزانترين نيروي هجومي گروه اول معتقدند که با اضافه کردن قدرت هجومي قويترن نيروي هجومي قويترين قهرمان رو خواهند داشت. گروه دوم معتقدند که قهرمان بايد سريع باشه تا سريع بتونه جابجا شه. گروه سوم معتقدند که قهرمان بايد ارزون باشه تا اگه توی يه جنگ در سطوح بالا از دست رفت واسه دوباره زنده کردنش هم هزينه کمتري پرداخته بشه هم زمان کمتري مصرف شه. نکات آخر هم اينکه: - ارتقاي نيروها در اسلحهسازي و يا زرهسازي، تأثيري روي قهرمان نخواهد گذاشت. - قهرمان نميتونه محصولي رو حمل کنه. - شما وقتي قهرمانتون رو به همراه تعدادی نيرو براي يک ده به عنوان پشتيبان ميفرستيد، امتياز دفاعي قهرمان فقط به نيروهاي خودتون که تو اون جنگ شرکت کنند، تعلق ميگيره و نه به همه نیروهایی که اونجا هستند، پس اگه هيچ نيرويي با قهرمانتون نفرستين، قهرمانتون تنها ميتونه اونجا با کشته شدن نيروهاي مهاجم، تجربه بدست بياره و ارتقا پيدا کنه. اگه 3 تا قهرمان ديگه هم توی همون دهکده به عنوان پشتيبان باشن اونوقت، تجربهاي که قهرمان شما بدست مياره يک چهارم نيروهاي کشته شده مهاجم خواهد بود. - شما میتونید 2 یا 3 تا قهرمانم داشته باشید ولی فقط یکی از اونها زنده است و وقتی یکی از اونها میمیره شما میتونید از یک قهرمان دیگهتون استفاده کنید. ولی مسأله اینه که تجربه هر کدوم به تعداد نیروهاییه که دقیقن خود همون قهرمان کشته پس بهتره با یک قهرمان کار کنین تا تجربه اون بیشتر باشه. - قابلیتهای قهرمان رو فقط در سطح 0 میشه کم و زیاد کرد و اونطوری که میخواهید دوباره توزیع کرد، در سطوح بالاتر به هیچوجه این امکان وجود ندارد. ---------------------------------------- آموزش کاخ قهرمان یا هیرو هیرو در کاخ قهرمانان ساخته و تربیت میشود، یعنی شما با انتخاب یکی از سربازهای خود فرصت آموزش و بالا رفتن سطحش را به او میدهید. هیرو تنها سربازی خواهد بود که سطحش با پیشرفت بازی بالا خواهد رفت، زمانی که با سربازان دهکدههای دیگر مواجه میشوید و آنها را بکشید یا مورد حمله قرار بگیرید و سربازهای شما کشته شوند یا متجاوز را بکشند سطح لول هیرو ۵ پوینت به شما داده میشود تا با مشخص کردن آیتمهایی که در کاخ قهرمانان در اختیار شما قرار میدهند سطح و قدرت هیرو را افزایش دهید. نخست که هیرو سطح 0 است، این 5 پوینت را دارا میباشد و تا زمانی که هیرو سطح ۱ نرفته میتوانید آنها را به دلخواه تغییر دهید، اما زمانی که هیرو سطحش بالا رفت دیگر قادر به تغییر نخواهید بود.(پس سعی کنید ابتدا خوب فکر کنید که با چه شیوهای میخواهید بازی کنید منظور تدافعی است یا تهاجمی) پوینتهای موجود در کاخ قهرمانان: ۱- قدرت حمله: شما می توانید با بالا بردن این پوینت قدرت حمله هیرو را بالا ببرید. 2- قدرت دفاع: با بالا رفتن این پوینت می توانید قدرت دفاع هیرو را بالا ببرید. ۳- آورای قدرت حمله: با افزایش این پوینت شما قادر خواهید بود به نسبت درصدی که ارتقاء داده*اید به سربازانتان توان اضافه کنید یعنی به اندازه درصد دلخواه مثلن اگر ۱۰۰ سرباز داشته باشید قدرت شما به اندازه ۱۲۰ سرباز خواهد بود. این پوینت بدون دیگر سربازان ارزشی ندارد. ۴- آورای قدرت دفاع: این پوینت مانند آورای قدرت حمله است فقط با این اختلاف که به قدرت دفاعی و سربازان دفاعی شما اضافه میکند. که این آیتم هم بدون سربازان موجود ارزشی ندارد. ۵- سرعت درمان زخمها: با هر بار حمله یا دفاع هیرو صدمه خواهد دید که درصد جان او کم خواهد شد که با بالا رفتن این آیتم میتوانید درصد سرعت التیام زخمها را افزایش دهید. نقش دیگر کاخ قهرمانان اینست که با بالا رفتن سطحش به سطحهای 10 و 15 و 20 میتوانید به یکی از وادیهای ترک شده موجود در نقشه حمله کنید البته با نیروهایی متشکل از سربازان و هیرو ، و کلیه حیوانات موجود در این آبادیها رو بکشید(ممکن است چندین بار مجبور به حمله شوید)، که به این آبادیها فقط میتوانید از حمله از نوع غارت استفاده کنید. بعد که کلیه حیوانات کشته شدند، آن آبادی به شما تعلق خواهد گرفت و بسته به نوع وادی(چوب، خشت، آهن، گندم یا مجموعی از 2 تای آنها) و بسته به بزرگیش بین 25 تا 50 درصد به تولید آن محصولتان اضافه کنید. نکته: قبل از رساندن کاخ قهرمانان به لول ۱۰ هرگز قادر به تصاحب وادی*ترک شده نخواهید بود حتی اگر تمام موجودات موجود در آن را نابود سازید. ------------- این که برتریهای قهرمانهای مختلف نسبت به هم چیه و کلا کدوم قهرمان بهتره اینجا بررسی میشه. برای رومیها 3 تا گزینه رو بررسی میکنیم. 1- شمشیرزن: ارزانترین نیروی هجومی رومیها 2- شوالیه: سریعترین نیروی هجومی 3- شوالیه سزار: قویترین نیروی هجومی من در پست آموزشی قبلا نحوه تقسیم تجربیات بدست آمده رو توضیح دادم. در اوایل بازی تا 15 سطح رو معمولا به قدرت حمله قهرمان اضافه میکنند. اوایل بازی: قدرت: توی سطح 15 قدرت حمله شوالیه سزار 2440 است و قدرت حمله شمشیرزن 1200. یعنی تفاوت این 2 تا میشه 1240 تا. 1240 ت میشه برابر قدرت حمله 18 شمشیرزن. قدرت حمله شوالیه هم 1750 است. یعنی تا اینجا مزیت استفاده از شوالیه سزار به نسبت شمشیرزن اینه که 18 تا شمشرزن انگار بیشتر داری. بعضی اوقات همین خاصیت شاید باعث شه که قهرمان رو تنها به جنگ بفرستی. شوالیه هم بینابین است. سرعت: سرعت شوالیه 14 ، شوالیه سزار 10 و شمشیرزن 7 است. وقتی میخواهید جایی رو غارت کنید از قهرمان استفاده نمی کنید. قهرمان رو جایی استفاده می کنید که میخواهید نیروهایی رو بکشید. در اوایل بازی یک رومی اگه قهرمانش شوالیه باشه میتونه خیلی سریع قهرمانشو همراه شوالیه های دیگه بفرسته و تجربه بدست بیاره ولی اگه هر نیروی دیگه ای باشه باعث میشه که سرعت شوالیهها گرفته شه. از اون طرف قضیه شوالیه نیروی غارتگره و نه نیروی تهاجمی. در حالیکه قهرمان یه نیروی غارتگر نیست بنابراین در آیندهای بسیار نزدیک به نیروهای تهاجمی یعنی شوالیه سزار و شمشیرزن حرکت خواهد کرد و نه با شوالیه. بنابراین پارامتر سرعت اونقدر که به نظر میاد مهم نمیتونه باشه. اواسط بازی : قدرت: تو اون مقطع از بازی فقط قدرت حمله و دفاع کل نیروها اهمیت داره که اونم فرقی نمی کنه که قهرمان چی باشه. همه مساویند. قدرت شولیه سزارم دیگه مهم نیست 18 تا شمشیرزن چیزی نیست که بخواد آدم وقتی 20000 شمشیرزن داره نگرانش باشه با توجه به اینکه اگه شوالیه سزار قهرمان رو از دست بدی خیلی بیشتر از 18 شمشیرزن ضرر خواهی کرد. سرعت: همه نیروها با منجنیق حرکت می کنند پس اینم مهم نیست که سرعت قهرمان چقدر باشه. بعضی ها میگن قهرمان اگه سریع باشه میتونه سریع بره دهکده های هم اتحادی هایی که بهشون داره حمله میشه تا تجربه بگیره. در حالی که من خودم اگه یه نفر یه قهرمانو تنها بفرسته برام برش می گردونم ! زمان و هزینه: هر دو فاکتور بالا برای تمامی قهرمانها یکی است ولی از نظر هزینه و زمان وقتی که یه قهرمان از دست میره بهتره تا ارزون باشه. بنابراین مزیت شمشیرزن اینجا مشخص میشه. کلن یه کم سلیقهای هست که یه نفر اول بازی رو در نظر بگیره یا اواسط بازی رو. ------------------------------- قهرمان [list=1] جابه جایی قهرمان: یه قهرمان رو (حتی اگه زنده باشه) می شه بین دهکده ها(ی مختلف یک بازیکن) جابه جا کرد؟ برخلاف تمام انواع نیروی دیگه که از یک دهکده خاص تولید میشن و تا آخر بازی فقط می تونن از همون دهکده حمله بکنن، قهرمان رو میشه بین دهکدهها جابه جا کرد و از دهکدههای مختلف برای حمله فرستاد. برای این منظور کافیه که دهکده مقصد پیش از رسیدن قهرمان، عمارت قهرمان داشته باشه. در اون صورت می تونین ببینین که به محض رسیدن قهرمان (به عنوان نیروی پشتیبان) قهرمان جزوی از سربازهای دهکده مقصد میشه و توی لیست سربازان قرار میگیره (نه لیست نیروهای کمکی) mamad 20107th September 2009, 10:56 PMتصرف یک دهکده (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) یکی از سؤالات متداول بازیکنان تراوین به ویژه آن دسته بازیکنانی که تازه با دنیای جذاب تراوین آشنا شدهاند نحوه تصرف یک دهکده است. در این مقاله سعی خواهد شد تا به اجمال چگونگی تصرف یک دهکده و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم. در حالی که با هزینهای کم و ساخت سه مهاجر میتوان دهکدهای جدید بنا کرد، تصرف یک دهکده فرایندی دقیق، زمانبر و پرهزینه بوده و نیازمند استراتژیی هدفمند میباشد. تصرف یک دهکده میتواند نقش به سزایی در افزایش قدرت شما داشته و ضربهی سنگین و غیر قابل جبرانی برای دشمن محسوب خواهد گردید، با این توضیح بدیهی است که شما برای تصرف دهکدهای در اطراف خود نیازمند برنامهای مدون و دقیق میباشید، چرا که صاحب دهکدهی مورد نظر شما با وقوف به اهمیت از دست دادن یک دهکده به راحتی تسلیم نخواهد شد. پیش نیازهای تصرف یک دهکده برای تصرف یک دهکده شما نیازمند تربیت نیروی خاص هستید که بسته به نژاد شما سناتور - رییس - یا رییس قبیله نامگذاری شده است. تربیت این نیروی ویژه و البته بسیار گران که از این پس به اختصار سناتور نامیده میشود قدم اول برای حرکت به سمت تصرف یک دهکده خواهد بود. پس از تکمیل پیش نیازهای لازم برای ساخت سناتور (اردوگاه سطح 5 یا 10 - بسته به نژاد و دارالفنون سطح 20) و طی زمان مورد نیاز برای تحقیق سناتور شما میتوانید در اقامتگاه یا قصر دهکدهی خود اقدام به ساخت آن نمایید بدین منظور شما به اقامتگاه یا قصری با حداقل لول ده نیازمند خواهید بود از نکاتی که توجه به آن حائز اهمیت میباشد این است که شما با اقامتگاه یا قصر سطح 10 تنها یک بار میتوانید اقدام به ایجاد یک دهکدهی جدید یا تصرف یک دهکده نمایید. در صورتیکه از همین دهکده و برای بار دوم قصد ایجاد دهکدهای جدید یا تصرف دهکدهای را داشته باشید در صورت داشتن قصر باید آن را به سطح 15 و در صورت داشتن اقامتگاه باید آنرا به سطح 20 ارتقا دهید که این ارتقا فرایندی زمانبر و بسیار پرهزینه خواهد بود. از دیگر پیش نیازهای لازم برای تصرف یا ایجاد یک دهکدهی جدید رسیدن امتیاز فرهنگی دهکدههای شما به حد نصابهای تعریف شده در بازی است. به عنوان مثال چنانچه شما دارای چهار دهکده باشید حد نصاب امتیاز فرهنگی برای گرفتن دهکدهی پنجم 39000 میباشد. شاخص امتیاز فرهنگی و میزان رشد آن تابعی از سطح ساختمانها، مزارع و منابع شماست. با این توضیح ارتقاء ساختمانها و منابع باعث افزایش میزان امتیاز فرهنگی شما خواهد شد. شما همچنین میتوانید با احداث تالار در دهکدهی خود و برگزاری جشن به روند رسیدن خود به حد نصاب امتیاز فرهنگی لازم سرعت بیشتری ببخشید. گام به گام تا فتح یک دهکده پس از تربیت و ساخت سناتور و رسیدن امتیاز فرهنگی به حد نصاب لازم، شما میتوانید برای تصرف دهکدهی مورد نظر خود اقدام نمایید فراموش نکنید که شما امکان تصرف پایتخت و تنها دهکدهی یک بازیکن را نخواهید داشت. شما همچنین مجاز به تصرف دهکدهای از اعضای اتحاد خود نمیباشید، پس در انتخاب دهکدهی هدف دقت نمایید. همانطور که در بالا ذکر شد فرایند تصرف دهکده نیازمند برنامهای دقیق و استراتژی کاملن مدون میباشد برای شروع حملات با سناتور عجله نکنید، دهکدهی هدف را دقیق مورد بررسی قرار داده و بازی مالک آنرا زیر نظر بگیرید. حملات بی برنامه نتیجهای جز خسارت برای شما به ارمغان نخواهد آورد پس همچون یک شکارچی با تجربه صبور باشید و برای حملهی خود بهترین زمان را انتخاب نمایید. آغاز حملات: آغاز حملات شما باید سریع و کوبنده باشد. موج آغازین حملات جهت پاکسازی دهکدههای حریف از نیروی دفاعی بسیار حائز اهمیت خواهد بود با حملات پی در پی و حملات ایذایی قدرت تصمیمگیری درست را از حریف سلب کنید. از ابتدا و با حملهای خنثی هدف خود که تصرف یکی از دهکدههای حریف میباشد را برملا نسازید. پس از موج پاکسازی، تخریب دیوار شهر، اقامتگاه یا قصر حریف اولویت شما برای تسخیر یک دهکده خواهد بود، تصرف دهکدهای که دارای اقامتگاه و قصر باشد ممکن نیست پس با حملات مکرر و دقیق امکان بازسازی اقامتگاه و قصر را به دشمن ندهید. پس از تخریب اقامتگاه یا قصر حملات شما با سناتور باعث کاهش وفاداری دهکدهی هدف خواهد شد. دشمن از طریق برگزاری جشن در تالار میتواند وفاداری دهکدهی خود را افزایش داده و برای خود زمان بخرد، دهکدهی حریف را بررسی و با تخریب تالار آن زمان را از دست ندهید. حملات خود با سناتور را بیوقفه تا زمان رسیدن سطح وفاداری دهکدهی مورد نظر خود به صفر ادامه دهید. پس از رسیدن میزان وفاداری دهکده به صفر شما آن دهکده را تصرف کردهاید. چند نکته : سناتور برخلاف هیرو یا قهرمان فقط از همان دهکدهای که در آن ساخته شده امکان حمله خواهد داشت. در هنگام حمله با سناتور از عادی بودن شکل حمله خود اطمینان حاصل کنید. پس از فتح یک دهکده تمام نیروهای آن دهکده و همینطور دیوار شهر از بین خواهد رفت و سطح مزارع و معادن موجود در آن کاهش خواهد یافت. همچنین سطح تمامی ساختمانها یک سطح افت خواهد کرد و تمام تحقیقهایی که در آکادمی، اسلحهسازی و زرهسازی توسط حریف قبل از تسخیر دهکده صورت گرفته بوده است بعد از تسخیر دهکده از بین خواهند رفت. میتوان دهکدهی هر نژادی را فتح کرد اما در نهایت دهکدهی تسخیر شده نژاد دهکدهی تسخیر کننده را خواهد داشت. چیف کردن در فرهنگ اصطلاحات بازی تراوین در ایران به معنی همان تسخیر یا تصرف دهکدهی دیگر است. :)):d بهترین اتحاد را انتخاب کنید (کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند) برخلاف آنچه بعضی از بازیکنان تراوین میپندارند بازی تراوین یک بازی کاملن گروهی است و در این میان نقش اتحادها از اهمیت ویژه ای برخودار است، با این توضیح بدیهی است که انتخاب درست اتحادی که به آن میپیوندیم نقشی حیاتی در ادامه ی بازی و موفقیت ما خواهد داشت در این مقاله سعی خواهد شد تا با برسی عوامل مختلف به راهکاری برای انتخاب درست یک اتحاد دست یابیم. شما همچنین میتوانید در نظر سنجی ما در مورد 10 اتحاد بزرگ سرور یک ایران شرکت کرده و نظر خود را در مورد میزان محبوبیت و قدرت این اتحادها مطرح کنید. در انتخاب اتحاد خود عجله نکنید در ابتدای بازی سعی نمایید تا با مدیریت بهینه ی زمان و منابع، شناسایی دقیق همسایه ها و تحلیل شیوه ی بازی آنها که به افزایش آمار حملات موفق شما خواهد انجامید قدرت خود را افزایش داده و خود را به عنوان بازیکنی توانمند به سایر بازیکنان معرفی نمایید. برای پیوستن به اتحادها عجله نکنید، قدرت شما حق انتخابهای بیشتری به شما خواهد داد. یک اتحاد خوب بالا بودن تعداد اعضای یک اتحاد به هیچ وجه ملاک مناسبی برای ارزیابی قدرت یک اتحاد نیست. آنچه یک اتحاد قدرتمند را از سایر اتحادها متمایز میکند میزان تعامل بین اعضا و تعهد اعضای یک اتحاد به اهداف تعریف شده در اتحاد میباشد با این وصف نقش لیدر یا لیدران یک اتحاد در ایجاد تعامل سازنده بین اعضای اتحاد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. لیدران اتحاد باید درک درستی از بازی داشته و از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند در انتخاب اعضای اتحاد دقیق بوده و نسبت به اعضای اتحاد - حتی ضعیف ترین انها - احساس تعهد نمایند. با انچه گفته شد سعی نمایید لیدر اتحادهای مورد نظر خود را به دقت ارزیابی نمایید، بازی انها را رصد کرده و از میزان مهارت و تجربه ی انها مطمئن شوید، شما همچنین میتوانید با حمله به یکی از اعضای اتحاد مورد نظر خود میزان تعهد اعضای اتحاد در دفاع از سایر اعضا را ارزیابی نمایید. فاصله تا اواسط بازی و تا زمان فرارسیدن تقابل بین اتحادها نقش یک اتحاد بیشتر نقشی بازدارنده و پدافندی است. وجود حتی یکی از اعضای اتحاد در 7*7 شما به شما امکان مانور بیشتری در زمان حمله و دفاع خواهد داد پس در انتخاب اتحاد خود سعی نمایید که فاصله ی هریک از اعضای اتحاد بویژه اعضای برتر اتحاد را با خویش ارزیابی نموده و انتخاب بهتری داشته باشید. در این بین لیدران اتحاد با انتخاب دقیق اعضای اتحاد خویش و ایجاد پراکندگی مناسب و هدفمند نقش بسزایی در توزیع مناسب قدرت خواهند داشت. توزیع مناسب قدرت از نکات کلیدی و بسیار مهم در عضوگیری است، پراکندگی بیش از حد اعضای اتحاد موجب ایستایی و کندی روند استراتژیهای آفندی و پدافندی در لحظات حساس شده و تمرکز بیش از حد اگر چه باعث ایجاد امنیت در منطقه ای خاص خواهد شد اما در عمل به دلیل کم کردن امکان حملات، و حملات موازی در بلند مدت موجب کم شدن امار حملات موثر خواهد گردید. اگر اتحادی تاسیس میکنید شاید شما از آن دسته بازیکنای هستید که ترجیح میدهید اتحاد خودتان را داشته باشید اما فراموش نکنید که مدیریت راهبردی یک اتحاد نیازمند تجربه و مهارتهای ویژه ای است با خودتان صادق باشید و چنانچه خود را فاقد این تجربه و مهارتها ارزیابی میکنید با عضویت در اتحادی توانمند تجربه ای ارزنده برای ارتقای سطح کیفی بازی خود کسب کنید. شاید در آینده و با استفاده از تجربیات بدست آمده موسس اتحادی قدرتمند گردید. چند نکته که باید بدانید: مسئول باشید! فراموش نکنید که همانگونه که کلیت یک اتحاد نسبت به شما دارای وظایفی است شما نیز به عنوان عضوی از اتحاد نسبت به تحقق اهداف کلی اتحاد مسئولید. اگر این بازی برای شما صرفن تفننی است که در اوقات فراغت خود به آن میپردازید فراموش نکنید که عده ای برای این بازی وقت و هزینه ی زیادی صرف میکنند پس چنانچه به اتحادی ملحق میشوید باید خود را نسبت به سرنوشت همه ی اعضا و تحقق اهداف اتحاد مسئول بدانید. دم دمی نباشید! سعی کنید در انتخاب اتحاد خود کمال دقت را داشته و از تغییر مکرر اتحاد خود خودداری کنید. رازدار باشید! همانگونه که گفته شد عضویت در اتحاد وظایف وِیژه ای را برای شما به همراه می آورد از نکات بسیار مهمی که هر یک از اعضای اتحاد باید خود را بدان متعهد بدانند رازداری در قبال اطلاعاتی است که به دلیل عضویت در یک اتحاد از سایر اعضا بدست می اورید. اگر اتحادی دارید چنانچه در حال حاظر لیدر، یا یکی ا سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2763]
-
گوناگون
پربازدیدترینها