تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تالیف 200 عنوان کتاب توسط فرهنگیان آذربایجانشرقی در سالجاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پاشایی اعلام کرد: تالیف 200 عنوان کتاب توسط فرهنگیان آذربایجانشرقی در سالجاری مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی با بیان اینکه 200 عنوان کتاب توسط فرهنگیان استان تالیف شده است از رونمایی 45 عنوان کتاب از این تعداد خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان ساعت 09:14

خبرگزاری پانا+تالیف 200 عنوان کتاب توسط فرهنگیان آذربایجانشرقی در سالجاری

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جعفر پاشایی در آئین افتتاح 3 هزار نمایشگاه در 3 هزار مدرسه استان از تالیف 200 عنوان کتاب در سال 94 توسط فرهنگیان استان خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: ارزش و منزلت کتاب در تعالیم اسلامی بسیار رفیع و ویژه می باشد تا جایی که همانا معجزه خاتم پیامبران کتاب انسان ساز قرآن قرار داده شده است.
جعفر پاشایی با بیان اینکه کتاب غذای روح و مرجع عقلانیت و تبادل دانش است افزود: کتاب بهترین و غنی ترین و حتی سهل الوصول ترین منبع ارتقاء دانش و آگاهیست.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان تصریح کرد: اگر بخواهیم دانش بشری گسترش یابد و آیندگان با آسانترین روش تجارب گذشتگان را بدست آورند کتاب و نشر آن بهتر نوع این مهم است.
وی با اشاره به ضریب توسعه و پیشرفت کشورها، اظهار داشت: جوامعی که از نرخ بالای توسعه و پیشرفت برخوردارند با اندک مطالعه ای می بینم که ضریب مطالعه و کتابخوانی و میزان تیراژ کتاب در این کشور بالاست.
جعفر پاشایی کتاب را وسیله ثبت و انتقال معلومات و همچنین آموختن و یادگیری دانست و گفت: از رسالتهای بنیادین آموزش و پرورش انس دادن دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی است.
مدی کل آموزش و پرورش استان با ابراز نگرانی از گسترش فضاهای مجازی، اظهار داشت: متاسفانه در عصر دانش و توسعه فناوری ها در بستر فضای مجازی فرصت و انگیزه مطالعه از جوانان ما گرفته شده است.
پاشایی از این فضا ها بعنوان تهدید جدی در پایین آمدن میزان مطالعه یاد کرد و گفت: یکی از راههای مقابله با این مقوله و ارتقاء کتاب و کتابخوانی، دسترسی آسان و رایگان کتاب در بین دانش آموزان است.
وی در پایان اضافه کرد: رویکرد آموزش و پرورش و اداره کل، توسعه این مهم در بین دانش آموزان است و تجهیز 1200 کتابخانه در 1200 مدرسه سال تحصیلی گذشته در این راستا انجام پذیرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن