تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812843660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاکپور: این‌که بازی عقب‌افتاده را جبران کردیم خوشحالم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خاکپور: این‌که بازی عقب‌افتاده را جبران کردیم خوشحالم کرد
این روحیه و باور در تیم ما شکل گرفته که نمی بازیم و حتی اگر از حریف عقب بیفتیم بازنده نخواهیم بود.
آفتاب : سرمربی تیم فوتبال امید بعد از تساوی مقابل استرالیا گفت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود و قبل از اغاز مسابقات انتخابی المپیک محکی جدی خوردیم. در نیمه اول یک مقدار سازمان تیمی ما بهم ریخته بود و بازی قابل قبولی انجام ندادیم. اما در نیمه دوم به مراتب بهتر از استرالیا بازی کردیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه این ایم خلق کردیم که شاید اگر در زدن ضربات اخر دقت بیشتری می کردیم، می توانستیم برنده بازی باشیم.


خاکپور افزود:بازی فوق العاده سنگینی برای تیم ما بود و بازیکنان ما مقابل تیمی که جزو قدرت های برتر فوتبال اسیاست، تجربیه بین المللی خوبی کسب کردند که اتفاق بسیار مهم و ارزشمندی بود.


سرمربی تیم امید در خصوص تعویض های زیادی که در نیمه دوم انجام شد، گفت:با توجه به اینکه تعداد تعویض ها ازاد بود سعی کردیم تا یک سری لز بازیکنان را در این مسابقه سخت و پرفشار محک بزنیم.


خاکپور با اشاره به حفظ روند شکست ناپذیری تیم امید و جبران گل خورده مقابل استرالیا گفت: این نکته خیلی برای ما مهم و اساسی بود که بازیکنان ما بعد از گلی که دریافت کردند، به هیچ وجه بهم ریختگی نداشتند و با روحیه بالا برای جبران نتیجه جنگیدند و توانستند بازی را به تساوی بکشند. ضمن اینکه حتی می توانستند برنده بازی نیز باشند.


خاکپور افزود:این روحیه و باور در تیم ما شکل گرفته که نمی بازیم و حتی اگر از حریف عقب بیفتیم بازنده نخواهیم بود. نکته روحی روانی مهمی که فکر می کنم ارزوی هر مربی در تمام دنیاست.


سرمربی تیم امید ادامه داد: ما در اکثر بازی ها از حریفان پیش افتادیم و این بازی تجربه خوبی برای ما شد تا مقابل استرالیا که جزو قدرت های برتر اسیاست و بسیاری از بازیکنانش در لیگ های اروپایی بازی می کنند عقب افتادیم و برای جبران نتیجه تلاش کردیم و موفق شدیم. از بابت این اتفاق مهم خوشحالم و امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم.


به گزارش خبرآنلاین؛ خاکپور در پایان به برنامه های پیش روی تیم امید اشاره کرد و گفت: اردوی بعدی بعدی ما در ترکیه خواهد بود و سعی می کنیم تا در انجا هم بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. بعد از ان هم اخرین اردوی ما در کیش خواهد بود و انشاالله عازم مسابقات خواهیم شد.


همچنین اورلیو ویدمار مصاحبه اورلیو ویدمار سرمربی تیم زیر ۲۳ سال استرالیا گفت: بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ما بود و فکر می کنم هر دو تیم به خواسته هایی که داشتند دست پیدا کردند.
ویدمار افزود:تیم ایران به لحاظ فیزیکی و کیفیتی فنی بازیکنان در سطح بسیار بالایی قرار داشت و بعد از گلی که زدیم فشار زیادی را به تیم ما وارد کرد و عملکرد فنی خوبی داشت. فکر می کنم مهم تر از نتیجه بازی فشاری بود که به بازیکنان هر دو تیم وارد شد و محک خوبی قبل از بازی های انتخابی المپیک بود.
ویدمار در خصوص شانس صعود تیم های ایران و استرالیا گفت: قطعا فوتبال قابل پیش بینی نیست. ضمن اینکه در بازی های رده سنی این واقعیت بیشتر خودش را نشان می دهد. اما به هر ترتیب ایران و استرالیا جزو قدرت های فوتبال آسیا هستند و قطعا برای المپیکی شدن تلاش می کنند.






تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن