تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812896382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ال کلاسیکو تحت تدابیر شدید ضد تروریستی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ال کلاسیکو تحت تدابیر شدید ضد تروریستی
ال کلاسیکوی 30 آبان بین رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو، با مداخله ارتش و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار خواهد شد.
آفتاب : به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته دیگر در برنابئو، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. در پی اقدامات تروریستی دو روز پیش در شهر پاریس، در بسیاری از کشورهای اروپایی، جوی تقریبا امنیتی حکمفرما شده است با این حال دولت اسپانیا امروز اعلام کرد که وضعیت ضد تروریستی در کشور اسپانیا همچون سابق باقی خواهد ماند ولی در برخی نقاط کلیدی، تعداد نیروهای امنیتی افزایش پیدا می کند.

یکی از این نقاط کلیدی، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در روز بازی ال کلاسیکو خواهد بود. قرار است با دخالت ارتش، تعداد نیروهای امنیتی در هنگام برگزاری بازی بین رئال و بارسلونا بیش از همیشه باشد. این اقدام دولت، همه را به یاد روز 1 می 2002 می اندازد که سه ساعت پیش از شروع ال کلاسیکو، برنابئو تهدید به بمب گذاری شده بود.



تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن