تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه غرق در وحشت / شناسایی عامل اصلی حملات پاریس + ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فرانسه غرق در وحشت / شناسایی عامل اصلی حملات پاریس + ویدئو


در پی حملات تروریستی در پاریس، فضای رعب و وحشت این شهر را فراگرفته است . مردم این شهر تحت تاثیر این حملات با کوچکترین اقدام و صدایی به شدت واکنش نشان می دهند. دیشب تیراندازی اشتباه پلیس فرانسه در میدان جمهوری پاریس ، بار دیگر رعب و وحشت را دراین شهر حاکم کرد.
فرانسه غرق در وحشت
هزاران نفر در این میدان برای بزرگداشت قربانیان حملات جمعه شب تجمع کرده بودند.
فرانسه غرق در وحشت

میدان جمهوری بعد از حملات ژانویه گذشته به دفتر هفته نامه شارلی ابدو و یک فروشگاه، مرکز برگزاری تظاهرات بود. پلیس بلافاصله این میدان را از جمعیت خالی کرد.
پاریس همچنان در رعب و وحشت

با جان باختن سه نفر از زخمی ها، شمار قربانیان حملات پاریس به 132 تن رسید. به گفته نخست وزیر فرانسه تاکنون فقط اجساد 103 نفر از قربانیان  شناسایی شده است. بنابراعلام دستگاه قضایی فرانسه، فرانسوی بودن 4 تن از عاملان انفجارهای تروریستی پاریس محرز شده است. رئیس جمهور فرانسه تمدید 3 ماهه اعلام حالت فوق العاده را در فرانسه خواستار شده است.    
دانلود
طراح اصلی حملات پاریس شناسایی شد
در این حال، شبکه تلویزیونی فرانس دو گزارش داد: احتمال می رود طراح اصلی حملات پاریس جوانی 26 ساله به نام عبدالسلام صلاح بوده باشد.
طراح اصلی حملات پاریس شناسایی شد

به گزارش این شبکه؛ بازرسان بر این باورند عبدالسلام صلاح، 26 ساله مغز متفکر حملات پاریس و احتمالاً کسی بوده که همه این اتفاقات را طراحی کرده است. او در بروکسل به دنیا آمده است.
پلیس فرانسه اعلام کرد: وی در اویل هفته گذشته در بلژیک دو خودرو اجاره کرده بود. خودروهایی که در حملات پاریس مورد استفاده قرار گرفتند.
  به گفته پلیس فرانسه، حملات پاریس را سه گروه تروریستی انجام دادند. ابتدا گروه نخست که از سه عامل انتحاری تشکیل شده بود، در «استاد دو فرانس» عملیاتشان را آغاز کردند. آنان در حد فاصل ساعت 21  و 20 دقیقه تا ساعت 21 و 53 دقیقه، همزمان با مسابقه فوتبال دوستانه تیم های ملی فرانسه و آلمان، در نزدیکی ورزشگاه کمربندهای انفجاری شان را منفجر کردند.
فرانسه غرق در وحشت
دو گذرنامه - یکی مصری و دیگری سوری- در این مکان پیدا شده است. هنوز مشخص نیست این گذرنامه ها به آنان تعلق داشته یا به سرقت رفته اند.
پاریس همچنان در رعب و وحشت

همزمان در پاریس، گروه دوم، متشکل از سه یا چهار نفر، در خودرویی که در بلژیک اجاره شده بود، دست به کار شدند.
در حالی که ساعت21 و 40 دقیقه را نشان می دهد، خودرو در مقابل سالن اجرای موسیقی باتاکلان توقف می کند. تروریست ها به سلاح کلاشنیکف و کمربند انفجاری مسلح بودند. آنان به داخل سالن نفوذ می کنند و دست کم 90 نفر را از پای درمی آورند.
دو تروریست خود را در جریان حمله منفجر کردند و فرد سوم نیز هدف تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفت.
در ساعت21 و 25 دقیقه نیز، سومین گروه تروریست ها، متشکل از دو یا سه نفر از جمله عبدالسلام صلاح، دارای سلاح کلاشنیکف در ناحیه های ده و یازده پاریس حمله اش را اجرا می کند.
آنان در خیابان بیشا (bichat) به سوی اولین تراس شلیک می کنند که براثر آن پانزده نفر کشته می شوند. در ساعت 21  و32 دقیقه، آنان در خیابان فونتن او روا (fontaine-au-roi) دومین تراس را هدف قرار می دهند. نتیجه این حمله نیز پنج کشته است. ساعت 21 و 36دقیقه نیز مهاجمان به خیابان شارون می روند و هجده نفر دیگر را می کشند.
بنابراین این گروه تنها در مدت یازده دقیقه سه نقطه پاریس را هدف قرار می دهد.
پاریس همچنان در رعب و وحشت

همزمان در ساعت21 و 40 دقیقه در بلوار ولتر در نزدیکی سالن اجرای موسیقی باتاکلان، ابراهیم، برادرعبدالسلام صلاح در وسط خیابان خود را منفجر می کند.
خود عبدالسلام صلاح نیز سوار بر خودرویی سیاه رنگ به سمت  شهر مونتروی فرار می کند. خودروی او شب گذشته کشف شد. بازرسان در داخل آن سه قبضه سلاح کلاشنیکف پیدا کردند.
پاریس همچنان در رعب و وحشت

گمان می رود دو همدست عبدالسلام صلاح، او را با خودرویی دیگر از مونتروی به بلژیک انتقال داده باشند. این دو نفر در بلژیک دستگیر شدند اما عبدالسلام صلاح همچنان فراری است.
شبکه تلویزیونی فرانس 2 همچنین گزارش داد: تقریباً همه عاملان حملات تروریستی پاریس از بلژیک به فرانسه آمده بودند.
والری لوروژ خبرنگار این شبکه در بروکسل گزارش داد: بازرسی ها و عملیات نظارت در ایستگاه ها و همچنین مرز بلژیک با آلمان، هلند و فرانسه چند برابر شده است. کاملاً مشهود است که همه امکانات برای یافتن عبدالسلام صلاح به کار گرفته شده است. زیرا نیروهای پلیس فرانسه و بلژیک مطمئن هستند و اسناد و مدارک کافی در اختیار دارند مبنی بر اینکه این عملیات کشتار در بلژیک طراحی و مقدمه چینی شده است. تقریباً همه تروریست ها در بلژیک و به طور دقیق تر در مولنبک (molenbeek) زندگی می کردند. مولنبک یکی از بخش های بروکسل است. این منطقه از سال ها قبل منطقه ای تروریست پرور بوده است.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن