تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري شانزدهمين کنگره ملي خوردگي در صنعت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲ق.ظ)
برگزاري شانزدهمين کنگره ملي خوردگي در صنعت نفت موج - برگزاري شانزدهمين کنگره ملي خوردگي و سومين کنگره خوردگي در صنعت نفت با محوريت مديريت خوردگي به منظور ارزيابي خسارات ناشي از خوردگي در کشور و کاهش هزينه‌ها انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيم زمانيان، مشاور خوردگي در وزارت نفت با اشاره به سند خوردگي تصريح کرد: تدوين سند خوردگي از سال ۸۷ شروع شده و در سال ۸۸ با موفقيت تدوين شد که توانستيم اين سند را به صورت کتابچه‌اي آماده و اجرايي کنيم.
مشاور مدير کل نظام نگهداري و تعميرات وزارت نفت با بيان اين‌که اجرايي شدن سند خوردگي به سال ۹۲ موکول شد، افزود: وقفه‌اي ميان تدوين سند و اجرايي شدن آن ايجاد شد که خوشبختانه دو سال است اين سند در صنعت در حال اجرا شدن است.
وي با اشاره به اين‌که هدف از برگزاري سومين کنگره خوردگي در صنعت نفت اعتلاي مديريت خوردگي در صنعت نفت است، گفت: اين همايش براي فرهنگ‌سازي هر چه بيشتر مقوله مديريت خوردگي در ميان مديران و کارشناسان حوزه نفت و همچنين گسترش و شناسايي مقوله خوردگي برگزار مي‌شود.
زمانيان اظهار کرد: در اين حوزه تلاش داريم تا با فناوري‌هاي روز دنيا بيشتر آشنا شويم و از اين‌رو تصميم داريم با برگزاري اين کنگره از تجربيات استادان و شرکت‌هايي که در حوزه خوردگي تحقيقاتي را انجام داده‌اند، استفاده حداکثري کنيم.
مشاور خوردگي در وزارت نفت افزود: اميدواريم با برپايي اين همايش بتوانيم به اهداف راهبردي خود براي اجرايي شدن سند راهبردي خوردگي دست يابيم و آن را عملي کنيم.
وي با اشاره به اين‌که بيش از ۳۰ سال است که در حوزه خوردگي تحقيقات خوبي انجام شده است، گفت: تلاش داريم تا ميان صاحبان صنايع و وزارتخانه‌هاي مرتبط با مقوله خوردگي هماهنگي خوبي صورت گيرد تا بتوانيم در اين مهم گام‌هاي اساسي را برداريم.
زمانيان هدف اصلي در مديريت خوردگي را کاهش خسارات ناشي از خوردگي دانست و ادامه داد: براي کاهش هزينه‌ها نيازمند يک سيستم مديريتي هستيم تا بتوانيم آمار و ارقام ناشي از خوردگي را که در کشور تاکنون به ثبت نرسيده است به دست آوريم و از اين طريق صرفه اقتصادي نيز داشته باشيم.
وي با اشاره به اين‌که نخستين کنگره خوردگي در سال ۶۷ برگزار شد، اظهار کرد: اين کنگره هر دو سال يک‌بار برگزار خواهد شد و امسال نيز شانزدهمين دوره اين کنگره در روزهاي سوم تا ۵ آذر برپا خواهد شد.
زمانيان با تأکيد بر اين‌که دوره سوم کنگره خوردگي در صنعت نفت امسال در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد، افزود: اين کنگره پس از ۱۲ سال، همزمان با شانزدهمين کنگره ملي خوردگي با تمرکز بر مديريت خوردگي برگزار مي‌شود.
شانزدهمين کنگره ملي خوردگي و سومين کنگره خوردگي در روزهاي سوم تا پنجم آذر امسال در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن