تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سلسله نشست های تخصصی تحکیم بنیان های خانواده برای زوجین فرهنگی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور امور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد: برگزاری سلسله نشست های تخصصی تحکیم بنیان های خانواده برای زوجین فرهنگی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان و خانواده گفت: به منظور تحکیم روابط همسران و بنیان های خانواده همچنین آگاهی فرهنگیان از قوانین و مقررات مدنی مربوط به خانواده یک دوره کارگاه آموزشی خانواده ویژه زوجین فرهنگی با عنوان حقوق متقابل زوجین در تالار آزادی شهر شیراز برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان ساعت 07:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس ، زهرا افتخاری با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش فارس در راستای آگاهی بخشی به فرهنگیان در خصوص قوانین و مقررات مدنی و حقوق خانواده همچنین تحکیم روابط همسران و بنیان های خانواده اقدام به برگزاری سلسله نشست های تخصصی برای فرهنگیان با حضور کارشناسان این حوزه نموده است.
افتخاری گفت: در همین راستا تا کنون کارگاه های آموزشی خانواده ویژه زوجین فرهنگی با عناوین حقوق متقابل زوجین و تعهد و تحکیم روابط همسران با حضور اساتید دانشگاه برگزار شده است که مورد استقبال همکاران واقع گردیده .
وی همچنین گفت: درخصوص آشنایی با حقوق زوجین نیز یک دوره آموزشی ضمن خدمت 16 ساعته پیش بینی شده است که امروز بخشی از آن به مدت 8 ساعت با حضور قاضی علی اصغر تک بند رئیس کل دادگاه های عمومی و خانواده شیراز و رئیس شورای حل اختلاف استان فارس و با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری شیراز برگزار گردیده.
وی با اشاره به اینکه این برنامه های آموزشی تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت: هدف از برگزاری این نشست های تخصصی تحکیم بنیان های خانواده در بین زوجین فرهنگی و بانوان سرپرست خانواده است .
افتخاری یادآور شد: این کلاس ها برای زوجین فرهنگی و بانوان شاغل در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز و مرودشت پیشبینی شده است تا از حقوق متقابل خود و همسرشان مطلع گردند.
وی ضمن قدر دانی از همراهی و مساعدت معاونت اجتماعی شهرداری شیرازدر برگزاری این نشست های تخصصی، گفت: این سلسله نشست ها در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی شهرداری شیراز با محوریت ترویج سبک زندگی سالم و تحکیم بنیان های خانواده برگزار می گردد که انشاء الله تا پایان سال نیز ادامه دارد.
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان و خانواده یادآور شد: تا کنون در دوره تحکیم روابط همسران و حقوق متقابل دو دوره برگزار شده است و در هریک از این دوره ها قریب به 450 نفر حضور داشته اند که در پایان برای شرکت کنندگان 16 ساعت گواهی آموزش ضمن خدمت صادر می گردد .
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده است تا مشابه این کارگاه ها نیز در نواحی آموزش و پرورش شهر شیراز و مرودشت به صورت کارگاه های 40 نفره برای سایر فرهنگیان برگزارگردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن