تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف کالای قاچاق دو و نیم میلیاردی در شهرستان ماکو


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توقیف کالای قاچاق دو و نیم میلیاردی در شهرستان ماکو استان‌ها > آذربایجان غربی - فرمانده انتظامی شهرستان ماکو از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل کالای قاچاق 2.5 میلیاردی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ حسن احمدي گفت: در پي کسب اخبار واصله مبني بر اينکه يک دستگاه خودروي کاميون باري پس از بارگيري کالاي قاچاق از يکي از شهرهاي مرزي استان به مقصد شهرهاي مرکزي کشور در حال حرکت است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي ، کاميون مورد نظر را در محور ماکو به خوي شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه کاميون را توقيف کردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از کاميون توقيفي، 3942 ثوب انواع البسه درماركهاي مختلف و 157 جفت انواع کفش قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهاي مکشوفه، دو ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ماکو تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - قاچاق -




دوشنبه 25 آبان 1394 - 06:04:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن