تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813163910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي هلال احمر ايران براي ارايه کمک‌ به لبنان و فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۷ب.ظ)
آمادگي هلال احمر ايران براي ارايه کمک‌ به لبنان و فرانسه موج - رئيس جمعيت هلال‌احمر کشورمان در پيام‌هاي جداگانه‌اي به روساي صليب‌سرخ لبنان و فرانسه، ضمن محکوميت حملات تروريستي در اين دو کشور، مراتب تاثر و تاسف هلال‌احمر ايران را ابراز و اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد اميرمحسن ضيائي در پيام‌هاي جداگانه‌اي خطاب به سوزان يونس اويس، رئيس صليب‌سرخ لبنان و پروفسور ژان ژاک الژام، رييس صليب سرخ فرانسه مراتب تاسف و تاثر خود را نسبت به حملات تروريستي در اين کشورها اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومي جمعيت هلال احمر، در متن پيام ضيائي آمده است: «جناب رئيس، ما در جمعيت هلال احمر ايران از شنيدن خبر ناگوار حمله بيرحمانه و تلخ گروه تروريستي داعش عليه مردم کشور شما به شدت متاسف و متاثر شديم. گروه تروريستي داعش که به اشتباه نام اسلامي را با خود يدک مي‌کشد، هيچ گونه انطباقي با ماهيت رئوف دين اسلام نداشته و بر خلاف موازين و اصول اسلامي که احترام و ارزش عميقي براي نوع بشر و تک تک افراد قائل است، عمل مي‌کند. پروردگار در قرآن کريم مي‌فرمايد: "کسي که فرد بيگناهي را به قتل برساند، مثل آن است که همه مردم را به قتل رسانده باشد و هرکس که يک انسان را نجات دهد مثل آن است که تمام انسان‌ها را نجات داده است."
به عنوان کشوري که در چهار دهه اخير، قرباني حملات تروريستي مشابهي بوده است، احساس ملت، دولت و سازمان‌هاي بشردوستانه کشور شما را به‌ خوبي درک کرده و به عنوان يکي از اعضاي نهضت بين‌المللي صليب‌ سرخ و هلال‌احمر، آمادگي خود را براي ارائه هر گونه کمک و ياري بشردوستانه اعلام مي‌کنيم. بدون شک حملات تروريستي اخير، تنها مردم شما را هدف قرار نداده است و بر اين باوريم که حملات گروه تروريستي داعش مصداق بارز جنايت عليه بشريت است که توجه، آمادگي و واکنش بين‌المللي را مي‌طلبد.
بدون ريشه کن کردن کامل گروه داعش و محاکمه سران و رهبران آن و افرادي که چنين جرايمي را در کشورهاي شما و ديگر نقاط دنيا مرتکب شده‌اند، درد جامعه بشري التيام نخواهد يافت. در اين شرايط سخت همراه با ساير مردم صلح طلب و جامعه بشردوستانه جهاني با تمام قوا در کنار مردم و جمعيت‌هاي صليب سرخ فرانسه و لبنان ايستاده‌ايم و از هرگونه تلاش براي کاهش و تسکين درد و مصيبت وارده بر ايشان دريغ نمي‌ورزيم. اينجانب به نمايندگي از کارکنان و داوطلبان جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران و مردم ايران مراتب تسليت و همدردي خود را ابراز مي‌کنم.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن