تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش پيشگيري از سوء رفتار با کودکان در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱۷ب.ظ)
معاون اجتماعي مدير کل بهزيستي گيلان خبر داد؛ برگزاري همايش پيشگيري از سوء رفتار با کودکان در گيلان موج - رشت - معاون اجتماعي مدير کل بهزيستي گيلان از برگزاري همايش پيشگيري از سوء رفتار با کودکان در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، رضا جعفري امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 28 آبان روز جهاني پيشگيري از سوء رفتار با کودکان اظهار کرد: به‌ مناسبت روز مذکور همايش پيشگيري از سوء رفتار با کودکان در گيلان برگزار مي‌شود.
وي برگزاري همايش مذکور را ساعت 9 صبح روز پنجشنبه هفته جاري عنوان کرد و افزود: همايش پيشگيري از سوء رفتار با کودکان با همکاري اداره کل پزشکي قانوني گيلان، دادگستري استان و... در گيلان برگزار مي شود.
اين مسوول، دوران کودکي را هيجان‌انگيز خواند و بيان کرد: کودکان متناسب با شرايط جسمي و سني جزو افراد آسيب‌پذير جامعه هستند.

جعفري با بيان اينکه کودکان به لحاظ اقتصادي وابسته به والدين هستند، تصريح کرد: تنبيه کودک يکي از ابزار تربيتي برخي از خانواده‌ها شده است.
وي، مساعدت و ياري سازمان‌ها و نهادهاي مربوطه نسبت به منافع کودکان را از اهداف برگزاري همايش مذکور ذکر کرد.
معاون اجتماعي مدير کل بهزيستي گيلان با اشاره به اينکه تمام سازمان‌ها و نهادهاي مربوطه در برابر کودکان مسوول هستند، خاطرنشان کرد: هدف اصلي همايش مذکور پيشگيري اوليه است.

جعفري تحريک جامعه نسبت به کودک آزاري را از ديگر اهداف برگزاري همايش پيشگيري از سوء رفتار با کودکان در گيلان عنوان کرد و گفت: طبق آمار جهاني بين 75 تا 78 درصد کودک آزاري در محيط خانواده اتفاق مي‌افتد.
وي آمار کودک آزاري در گيلان را 101 مورد در نيمه نخست امسال ذکر کرد و يادآور شد: از مجموع آمار مذکور تعداد 54 نفر دختر و 47 نفر پسر هستند.

معاون اجتماعي مدير کل بهزيستي گيلان با اشاره به اينکه بيشترين کودک آزاري در روستاها است، اظهار کرد: بيشترين عامل کودک آزاري ناشي از سوء مصرف مواد مخدر در خانواده است.
جعفري اختلالات رواني، بيکاري، فقر و... را از ديگر موارد کودک آزاري در خانواده‌ها برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن