تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرگوسن: آنچلوتي بايد به فوتبال بازگردد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱ب.ظ)
فرگوسن: آنچلوتي بايد به فوتبال بازگردد موج - سرالکس فرگوسن، همواره يکي از تمجيدکننگان از کارلو آنچلوتي بوده و در جديدترين مصاحبه ي خود، اظهار اميدواري کرد که کارلتو هرچه سريعتر هدايت يک تيم جديد را بر عهده بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، آنچلوتي از خرداد گذشته که به تصميم پرز از رئال مادريد اخراج شد، تاکنون به دور از فوتبال است. او پس از پشت سر گذاشتن يک عمل جراحي، فعلا در حال استراحت است و پيش بيني مي شود که از تابستان آينده، در تيمي جديد مشغول مربيگري شود.
او روز گذشته هدايت تيم منتحب دنيا را برابر تيم منتخب بريتانيا و ايرلند برعهده داشت. مربي تيم مقابل او نيز سرالکس فرگوسن بود.
سرمربي سابق منچستريونايتد، در پايان اين بازي و در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد آنچلوتي گفت:" آنچلوتي يکي از بهترين مربيان دنياست. او يک شخصيت فوق العاده و يک دوست بزرگ براي من است. کارلو نمي تواند و نبايد مدت زيادي از فوتبال به دور بماند و اميدوارم هر چه زودتر به مربيگري بازگردد."
فرگوسن در مورد خاطرات رويارويي با آنچلوتي گفت: در زمان حضورم روي نيمکت يونايتد، چندين بار با تيم هاي آنچلوتي روبرو شدم و بهترين خاطره من به سال 1999 بر مي گردد. زماني که مقابل يوونتوس در تورين قرار گرفتيم و 3-2 پيروز شديم. يووه رکوردي تاريخي در شکست ناپذيري در خانه داشت اما ما اين طلسم را شکستيم و به فينال ليگ قهرمانان راه يافتيم.
کارلو به عنوان بازيکن و مربي با ميلان فاتح ليگ قهرمانان شده و سال گذشته نيز با رئال اين عنوان را کسب کرد. افتخارات او بي مانند هستند و اميدوارم به زودي شاهد حضور دوباره اش در فوتبال باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن