تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي مراکز پرتو، گام مهمي در راستاي سامان‌دهي کودکان کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۴ب.ظ)
راه‌اندازي مراکز پرتو، گام مهمي در راستاي سامان‌دهي کودکان کار موج - رئيس کميته اجتماعي شوراي شهر تهران با بيان اينکه شهرداري با راه‌اندازي مراکز پرتو، گام مهمي در راستاي سامان‌دهي کودکان کار برداشته است، گفت: خلأ ساير نهادها در کنار شهرداري باعث مي‌شود که معضل کودکان کار به سرانجام نرسد.
به گزارش خبرگزاري موج، فاطمه دانشور افزود: مراکز پرتو بيشتر ساختمان‌هاي و فضاهاي فيزيکي هستند که در اختيار سازمان‌هاي غيردولتي گذاشته مي‌شوند تا از اين طريق به وضعيت کودکان کار رسيدگي شود.
وي با بيان اينکه بي‌توجهي و نبود ساير نهادها و دستگاه‌هاي مربوطه در کنار فعاليت‌هاي شهرداري باعث مي‌شود که معضل کودکان کار به سرانجام درستي نرسد، اظهار کرد: معقول به نظر مي‌رسد که در موضوع سامان‌دهي کودکان کار، شهرداري امکانات فيزيکي را در اختيار بگذارد و نهادهايي هم چون بهزيستي و مددکارها، خدمات حمايتي را به عهده بگيرند تا بتوانيم به نتايج مطلوبي در اين موضوع برسيم.
رئيس کميته اجتماعي شوراي شهر تهران تصريح کرد: يکي از مهم‌ترين اقداماتي که در راستاي سامان‌دهي کودکان کار طي دو سال اخير در شورا در حال پيگيري هستيم و با کندي پيش مي‌رود موضوع بانک اطلاعات کودکان کار است.
دانشور با بيان اين‌که بايد آمار دقيقي از کودکان کار با مشخصات کامل آن‌ها داشته باشيم، ادامه داد: اين بانک اطلاعاتي باعث خواهد شد که بتوانيم آن‌ها را رصد کنيم و وضعيت آينده آن‌ها را پيگيري کنيم.
اين مسوول افزود: اميدواريم با پيگيري‌هاي لازم که در کميته اجتماعي شورا، صورت مي‌گيرد، شهرداري تهيه بانک اطلاعاتي کودکان کار را هرچه سريع‌تر عملياتي کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن