تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد ارسال 1300 اثر به سوگواره‌ کشوری شعر عاشورایی در خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد
ارسال 1300 اثر به سوگواره‌ کشوری شعر عاشورایی در خراسان جنوبی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سوگواره‌ کشوری شعر عاشورایی امسال به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود که 700 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان با ارسال یک‌هزار و 300 اثر در این جشنواره شرکت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: ارسال 1300 اثر به سوگواره‌ کشوری شعر عاشورایی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: نخستین سوگواره‎ کشوری شعر عاشورایی در سال 90 به منظور هدایت ذوق معنوی دانش‌آموزان در استان برگزار شد. وی تصریح کرد: در نخستین سال برگزاری این سوگواره 200 اثر و در سال دوم 482 اثر پذیرفته شده است. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: سومین فراخوان این همایش در سال 92 با حضور 470 نفر از فرهنگیان و دانش‎آموزان و مجموع 660 اثر برگزار شد. موسوی‌نژاد افزود: سوگواره‌ی کشوری شعر عاشورایی امسال به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود که 700 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان با ارسال یک‌هزار و 300 اثر در این جشنواره شرکت می‌کنند. این مسئول با اشاره به اینکه با استفاده از داوران مجرب در حوزه فرهنیگان و دانش آموزان آثار ارسالی به این جشنواره بررسی شده و اسامی برگزیدگان اعلام شده است، افزود: از تاریخ 7 تا 9 آذرماه امسال این جشنواره در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خواستار همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری این جشنواره در استان شد. انتهای پیام/69027/ق20/ با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.



94/08/24 - 15:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن