تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش فيلم‌هاي مستند جشنواره فيلم کوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵۷ب.ظ)
در شبکه مستند؛ پخش فيلم‌هاي مستند جشنواره فيلم کوتاه موج-شبکه مستند سيما به عنوان يکي از حاميان جشنواره فيلم کوتاه تهران، در ايام برگزاري اين جشنواره هفت فيلم مستند از هفت مستندساز جوان را روي آنتن مي‌فرستد.
به گزارش خبرگزاري موج، فريد فرخنده کيش، رئيس هيأت مديره و مدير عامل انجمن سينماي جوانان ايران درباره ايده توليد هفت مستند از جشنواره فيلم کوتاه تهران توضيح داد: زماني که در مرکز گسترش فعاليت مي‌کردم، دوره آموزشي براي جوان‌هاي فعال در سينماي جوان برگزار شد و آن‌ها طي دو هفته توانستند با اساتيد معتبر جلسات متعدد آموزشي داشته باشند.
وي افزود:حاصل آن جلسات تربيت نيروهاي جوان و با تجربه فعلي سينماي مستند از جمله سحر سلحشور، مهدي باقري، محمدرضا فرطوسي، خاطره حناچي، هادي آفريده، لقمان خالدي و جواد توانا است.
مديرعامل انجمن سينماي جوان يادآور شد: اخيراً به اين ايده رسيديم که در سي و دومين جشنواره فيلم کوتاه تهران روندي را حاکم کنيم تا هر کدام از اين هفت نفر مستند گزارشي را از يک روز جشنواره بسازند. البته هر مستند با يکي از موضوعات جشنواره نيز تلفيق شده تا صرفاً يک اثر گزارشي توليد نشده باشد.
فرخنده‌کيش تصريح کرد:حاصل اين ايده توليد هفت فيلم مستند 20 دقيقه‌اي است که علاوه بر ارائه گزارش جشنواره در هر قسمت، هر کدام از آن‌ها به صورت مستقل يک فيلم مستند به حساب مي‌آيد.
وي در پايان گفت: اين گونه ما صرفاً براي يک گزارش مقطعي که در طي زمان فرسايش پيدا مي‌کند هزينه نکرده‌ايم بلکه هفت اثر با نگاه هفت مستندساز از جشنواره فيلم کوتاه تهران داريم.
جمعه 22 آبان نخستين قسمت از اين مجموعه به کارگرداني سحر سلحشور ساعت 13 از شبکه مستند روي آنتن رفت. شنبه 23 آبان مستند به کارگرداني مهدي باقري ساعت 17 پخش مي‌شود و پنج مستند ديگر نيز به ترتيب در روزهاي آتي در جدول پخش شبکه مستند سيما قرار خواهند گرفت.
جايزه بهترين فيلم مستند و بهترين تحقيق و پژوهش در سي و دومين جشنواره فيلم کوتاه تهران توسط شبکه مستند سيما اهدا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن