تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملي‌پوش وزنه‌برداري همچنان به دنبال ويزاي آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۵۷ق.ظ)
ملي‌پوش وزنه‌برداري همچنان به دنبال ويزاي آمريکا موج- وزنه بردار دسته 62 کيلوگرم ايران همراه گروه اول به آمريکا نخواهد رفت، بلکه او براي گرفتن ويزاي خود راهي آنکارا شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، گروه اول تيم ملي و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي ايران با دو و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ (رسول تقيان و جابر بهروزي) به همراه حسين توکلي، جورج زالاي، علي مرادي و حسين مقامي ساعت 7:45 فردا صبح (دوشنبه) تهران را به مقصد استانبول ترک مي‌کند و سپس از آنجا راهي هيوستون مي‌شود.
مجيد عسگري که بايد به عنوان نخستين نماينده ايران در مسابقات جهاني وزنه بزند هنوز ويزايش صادر نشده و اکنون اين و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ به همراه روابط بين‌الملل فدراسيون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي به آنکارا سفر کرده تا بتواند تا پايان ساعت اداري فردا ويزاي خود را بگيرد.
در صورتي که ويزاي اين و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ فردا آماده شود مجيد عسگري به همراه گروه دوم که شامل بهادر مولايي، کيانوش رستمي، علي هاشمي، نواب نصير شلال و مهدي پانزوان مي‌شود به آمريکا سفر مي‌کند.
اما در شرايطي که ويزاي او سه‌شنبه يا چهارشنبه آماده شود فدراسيون برايش بليت رزرو کرده است تا به صورت جداگانه به محل برگزاري مسابقات برسد و اگر تا روز پنج شنبه ويزاي عسگري صادر نشود، او مسابقات را از دست خواهد داد.
ويزاي ساير ملي‌پوشان آماده شده است و تنها مجيد عسگري و علي پاکيزه‌جمع که به عنوان نماينده کميته‌ فني قرار بود به آمريکا سفر کند،آماده نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن