تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816217829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه ثروتمندان در کدام بخش‌ها هزینه می‌شود؟/ شناسایی پولدارها ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یارانه ثروتمندان در کدام بخش‌ها هزینه می‌شود؟/ شناسایی پولدارها ادامه دارد
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ یارانه مرحله پنجاه و هفتم، همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است و همزمان با واریز قابل برداشت نیز خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی مربوط به آبان ماه، ساعت ۲۴ سه شنبه (۲۶ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ یارانه مرحله پنجاه و هفتم، همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است و همزمان با واریز قابل برداشت نیز خواهد بود. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که با توجه به کاهش 3 هزار میلیارد تومانی سقف پرداخت یارانه نقدی در سال جاری، دولت حذف یارانه ثروتمندان را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون حدود 3 میلیون نفر از لیست یارانه بگیران حذف شده اند. در این شرایط علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید ما می خواهیم به تکلیف قانونی که مجلس برای دولت در نظر گرفته، برسیم. طبق قانون مجلس حدود 6 میلیون نفر باید از دریافت یارانه حذف شوند. به گفته وزیر کار تعدادی نسبت به حذف یارانه اعتراض کرده بودند که یارانه ها پس از بررسی وصل شده است. برخی نیز پس از اعتراض به آنها ثابت شد که دارای اموالی که ما بررسی کرده بودیم هستند به همین دلیل یارانشان وصل نشد. ربیعی با اشاره به اینکه از طریق پایگاه‌ها به فعالیت‌های اقتصادی دسترسی داریم، اما به حسا‌ب‌های بانکی سرک نکشیدیم گفته است تعداد افراد حذف شده از یارانه همچنان در مرز نزدیک به 3میلیون نفر است. اما در شرایطی که حذف یارانه نقدی ثروتمندان ادامه دارد سامانه ثبت اعتراض به حذف یارانه نقدی نیز فعال شده است و آنچنان که معاون وزیر کارگفته است تاکنون یارانه ۱۵ درصد معترضان حذف یارانه نقدی برگشته است. معاون رفاه اجتماعی وزیر کار تاکید کرده است حذف یارانه نقدی ثروتمندان در بودجه آمده و کار بسیار سختی است ولی به نحوی در حال اجرای این تکلیف هستیم که حقوق افراد تضییع نشود. میدری در پاسخ به این پرسش که منابع آزاد شده از محل حذف یارانه نقدی ۳ میلیون ایرانی در کدام بخش‌ها هزینه خواهد شد، گفته است تاکنون منابع زیادی آزاد نشده ولی قرار بوده است این منابع به کسری بودجه دولت کمک کند. بررسی ها نشان می دهد اعتبار آزادشده از محل حذف یارانه نقدی ۳ میلیون ایرانی ماهانه ۱۳۶ میلیارد و ۵۰۰ تومان و در سال یکهزار و ۶۳۸ میلیارد تومان می‌شود. همچنین با حذف ۶ میلیون ایرانی از لیست یارانه بگیران تا پایان امسال، دولت درآمدی بالغ بر بیش از ۲۷۳ میلیارد تومان به صورت ماهیانه و بیش از ۳ هزار و ۲۷۶ میلیارد تومان در سال کسب خواهد کرد. در همین رابطه معاون وزیر کار گفته است البته وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهاد کرده است که در مرحله اول بخشی از این منابع به افراد معلول قطع نخاعی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، اختصاص یابد.



۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن