تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814569025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلاتان: در چنین شرایطی بازی کردن سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زلاتان: در چنین شرایطی بازی کردن سخت است کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد اعتراف کرد به خاطر حوادث پاریس، نتوانسته با تمرکز بالا در دیدار برابر دانمارک بازی کند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان ساعت 09:00

خبرگزاری پانا+زلاتان

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت گل، تیم ملی فوتبال سوئد در بازی رفت پلی آف یورو 2016 کار بسیار سختی برابر مهمانش دانمارک داشت و به سختی توانست برابر این تیم به نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد که زننده گل دوم تیمش در این دیدار بود، اعتراف کرد پیروزی در این دیدار سخت بود. او در این زمینه گفت: خسته به نظر می‌رسیدیم و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ضد حملات دانمارک ویران‌گر بود. این پیروزی به راحتی به دست نیامد. خوشبختانه، چیزی که اهمیت داشت، پیروزی بود که به آن دست یافتیم. کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد ادامه داد: با دو گل از حریف پیش افتادیم. اگر بازی با همین نتیجه به پایان می‌رسید، بسیار خوب می‌شد اما در دقایق پایانی، خسته شده بودیم و همین باعث شد دانمارک یکی از گل‌های خورده را جبران کند و شرایط در دیدار برگشت سخت شود. دیدار سوئد برابر دانمارک بعد از حوادث تروریستی در فرانسه، با تدابیر امنیتی شدیدی برگزار شد و پلیس سوئد اطراف ورزشگاه را محاصره کرده بود. ابراهموویچ که چند سالی در فوتبال فرانسه و برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند، از حوادثی که اتفاق افتاده شوک شده است. او گفت: تلاش زیادی کردم فقط روی این دیدار تمرکز داشته باشم اما موفق نشدم. بازی کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است. فرانسه غم بزرگی را تجربه کرد. این یک کشتار تلخ و خونین بود و نباید اجازه داد چنین حوادثی رخ دهد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن