تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812897011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود به قله کلیمانجارو و حسابگری به سبک اصفهانی‌ها+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
صعود به قله کلیمانجارو و حسابگری به سبک اصفهانی‌ها+تصویر
صعود بانوان کوهنورد اصفهانی به قله کلیمانجارو اتفاق مهمی است که با صرف هزینه سنگینی رقم خورد اما حسابگری صورت گرفته در مورد پرچم یادگاری صعود، خبرساز شده است.

خبرگزاری فارس: صعود به قله کلیمانجارو و حسابگری به سبک اصفهانی‌ها+تصویر



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تعدادی از بانوان کوهنورد استان اصفهان در برنامه‌ای مشترک به قله 5895 متری کلیمانجارو صعود کرده و پرچم کشورمان را بر فراز بلندترین قله قاره آفریقا به اهتزاز درآوردند. کلیمانجارو بلندترین قله قاره آفریقا محسوب می‌شود که با ارتفاع 5895 متر آتشفشانی نیمه خاموش در کشور تانزانیا و در مرز این کشور با کنیا قرار داشته و جزو قلل هفتگانه دنیا به شمار می‌رود. بانوان کوهنورد اصفهانی که سابقه صعود به چندین قله بین‌المللی را دارند، به سرپرستی صغری حسنی نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان طی سفری چند روزه، موفق به صعود به این قله شدند که اتفاق ارزشمندی در حوزه ورزشی محسوب می‌شود اما نکته مهمی که بهانه نگارش این مطلب شد، پرچمی است که توسط تیم کوهنوردان استان بر فراز کلیمانجارو برای عکس‌های یادگاری استفاده شده است. بر این اساس در عکس‌هایی که از این صعود بر روی پایگاه خبری ورزش استان انتشار یافته، پرچمی در دست تعدادی از کوهنوردان است که از دو تکه کاغذ برای نوشتن نام قله و زمان صعود استفاده شده و نشان می‌دهد که این پرچم برای صعودهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و تنها برچسب‌های روی آن تغییر می‌کنند. در شرایط فعلی که ورزش استان با مشکلات اقتصادی عدیده دست و پنجه نرم می‌کند، صرفه‌جویی هیئت‌های ورزشی در مباحث مختلف حائز اهمیت است اما برای این صعود به گفته نایب رئیس هیئت، حدود 17 میلیون هزینه صعود هر فرد به قله کلیمانجارو شده و جای تعجب است که وقتی قرار است چنین هزینه‌ای انجام شود، نیازی به این صرفه‌جویی‌ها نیست، زیر هزینه طراحی یک بنر اصلا در حدی نیست که امکان تهیه آن وجود نداشته باشد و اصلا رقمی نیست که در بین سایر هزینه‌ها به حساب بیاید. صعود به یکی از قلل مرتفع دنیا اتفاق مهمی است که می‌تواند برد رسانه‌ای زیادی را برای جامعه کوهنوردی استان به همراه داشته باشد اما برای این منظور لازم است مستند سازی خوبی صورت بگیرد تا شرایط لازم برای تبلیغات گسترده در این زمینه فراهم شود اما با چنین عکس‌هایی نمی‌توان به این هدف دست پیدا کرد و ضروری است که سرپرستان تیم‌های صعود کننده، از قبل تدارکات لازم برای ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای را انجام بدهند.  

انتهای پیام/63006/ل30/



94/08/23 - 22:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن