تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812618391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین طلای ایران در کاراته قهرمانی جهان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخستین طلای ایران در کاراته قهرمانی جهان


نخستین طلای تاریخ بانوان ایران در کاراته قهرمانی جهان اندونزی؛ به زهره برزگر کاراته کا تیم ملی زیر ۲۱ سال دختران رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فدراسیون کاراته، در وزن 55-کیلوگرم زهره برزگر نماینده شیلی را یک به صفر شکست داد و سپس حریف چینی را 2 به یک برد و در بازی سوم به مصاف کاراته کایی از ونزوئلا رفت و 3 به 2 پیروز شد. برزگر در نیمه نهایی با حریفی از مجارستان مبارزه کرد و 5 به صفر به برتری رسید و راهی دیدار پایانی شد. در دیدار پایانی برزگر به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه 2 به صفر پیروز شد و نخستین طلایی تیم ایران لقب گرفت.
 
در وزن 60-کیلوگرم، میعاد یاری نماینده قزاقستان را 4 به یک از پیش رو برداشت و در ادامه با حریفی از سوئیس مبارزه کرد و 3 به صفر برنده شد. یاری در سومین دیدار ازبکستان را 3 به صفر شکست داد و در مقابل نماینده ترکیه 9 به یک شکست خورد و با صعود این کاراته کا به فینال، یاری در جدول شانس مجدد مبارزه کرد. در این گروه مقابل نماینده اندونزی در وقت قانونی مبارزه به تساوی 3 به 3 رسید و با رای داوران برنده شد. در دومین دیدار هم به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه 7 به4 برد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

در وزن 75-کیلوگرم، علی اصغر آسیابری برابر حریف آلمانی 5 به صفر پیروز شد و در مبارزه دوم به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت و 4 به صفر موفق شد این کاراته را شکست دهد. آسیابری در مبارزه سوم مقابل مصر یک به صفر برنده شد و در برابر شیلی 8 به صفر پیروز شد و به دور نیمه نهایی راه یافت. آسیابری در این مرحله با حریفی از ژاپن دیدار کرد و 7 به 2 نتیجه را واگذار کرد تا علیرغم شایستگی در جدول شانس مجدد و برای مدال برنز مبارزه کند.در این گروه آسیابری برابر نماینده ایتالیا پس از تساوی 3 به 3 با رای داوان برنده شد و برنز گرفت.

در وزن 76-کیلوگرم، مهدی قراری زاده ابتدا استرالیا را 8 به صفر شکست داد، سپس 9 به صفر چین را برد، در بازی سوم مقابل فرانسه یک به صفر پیروز شد، حریف آرژانتینی چهارمین مبارزه قراری زاده بود که موفق شد 4 به 3 او را شکست دهد. اما در بازی نیمه نهایی مقابل نماینده کشور میزبان 3 به یک باخت  تا در جدول شانس مجدد مبارزه کند. او در این گروه با نتیجه 7 به 2 نماینده بلاروس را شکست داد وبا قرار گرفتن بر سکوی سوم جهان، مدال برنز گرفت.

 در وزن 50-کیلوگرم دختران، زهرا طرازپور 2 به صفر از سد نماینده آفریقای جنوبی گذشت، سپس 7 به صفر حریفی از کوزوو را مغلوب کرد و در بازی سوم مقابل نماینده مراکس 2 به یک نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی این حریف به فینال، طرازپور در جدول شانس مجدد برای نشان برنز مبارزه می کند .

در وزن 61-کیلوگرم دختران ، مهتاب اسماعیلی چین تایپه را 4 به صفر برد، سپس با نتیجه 5 به صفر از سد شیلی گذشت و در مبارزه سوم مقابل صربستان یک به صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 68-کیلوگرم جوانان الیاس محمد زاده ابتدا نماینده فلسطین را 4 به صفر از پیش رو برداشت و در ادامه با نتیجه 2 به یک مقابل نماینده فرانسه نتیجه را واگذار کرد و با راهیابی این کاراته کا به فینال محمد زاده هم در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه ابتدا آذربایجان را یک به صفر از پیش رو برداشت. سپس مقابل کره جنوبی 7 به صفر پیروز شد. در سومین مبارزه مقابل ازبکستان به برتری 3 به صفر رسید. در بازی چهارم مقابل حریف ژاپنی 2 به صفر مغلوب شد و از رسیدن به مدال بازماند.


شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن