تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاکی استان ایلام در مسابقات لیگ برتر سوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


هاکی استان ایلام در مسابقات لیگ برتر سوم شد استان‌ها > ایلام - تیم هیئت هاکی استان ایلام در مسابقات لیگ برتر دور رفت آقایان سوم شد.

  به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان ایلام، دور رفت نهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر هاکی آقایان کشور (جام خلیج فارس) در گروه B با شرکت 6 تیم برگزار شد و تیم‌های شهرداری اراک، شهرداری ارومیه و هیئت هاکی استان ایلام به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. رقابت‌های لیگ بر‌تر آقایان گروه B دور رفت از روز چهارشنبه 20 آبان ماه در استان آذربایجان غربی آغاز شد و عصر دیروز این مسابقات به کار خود پایان داد. این مسابقات با حضور تیم‌های شهرداری اراک، شهرداری تبریز، هیئت هاکی استان ایلام، شهرداری ارومیه، هیئت هاکی استان کرمانشاه، هیئت هاکی استان قم و به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهرستان نقده برگزار شد. در این سری رقابت‌ها مقام نخست به تیم شهرداری اراک با ١5 امتیاز و مقام دوم شهرداری ارومیه با 12 امتیاز و مقام سوم هیئت هاکی استان ایلام با 7 امتیاز، مقام چهارم هیئت هاکی استان کرمانشاه با 6 امتیاز، مقام پنجم هیئت هاکی استان قم با 4 امتیاز و مقام ششم شهرداری تبریز با صفر امتیاز رسید.  

کلید واژه ها: هاکی - استان ایلام -




شنبه 23 آبان 1394 - 14:47:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن