تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي 650 تخت بيمارستاني در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴ق.ظ)
تا پايان سال؛ راه اندازي 650 تخت بيمارستاني در استان البرز موج - رئيس دانشگاه علوم پزشکي البرز گفت: يکي از برنامه‌هاي کوتاه مدت دانشگاه راه اندازي بيش از هزار تخت بيمارستاني است که 650 تخت آن تا پايان سال به مرحله بهره برداري خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد درفشي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اينکه عمر کوتاهي از استان البرز مي‌گذرد ولي با رشد جمعيت 3.4 درصدي جزو مهاجر پذيرترين استان‌ها محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به جمعيت سه ميليون نفري استان البرز ادامه داد: با ابلاغ سياست‌هاي مقام معظم رهبري در حوزهٔ سلامت و با آغاز طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبير و اميد، آهنگ رشد بهداشت و درمان در البرز سرعت گرفت و با حمايت‌هاي مقامات وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکي البرز توانست با عملکردي جهادي راه اندازي بيش از هزار تخت بيمارستاني را ظرف مدت کوتاه آغاز کند.
وي تاکيد کرد: هزار تخت در استاني که نبود هر يک تخت مشقت و سختي مردمش را بيشتر مي‌کند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي البرز گفت: در البرز به ازاي هر هزار نفر 0.2 تخت بيمارستاني وجود دارد که با اضافه شدن هزار تخت بيمارستاني ديگر تا پايان نيمه اول سال 95 سرانه موجود به 0.7 خواهد رسيد که مي‌بايست باز هم براي رسيدن به وضعيت ايده آل و سرانه استاندارد تلاش کرد.
وي ضمن اشاره به اينکه با آغاز طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور تحول بزرگي در البرز اتفاق افتاد، گفت: طي بازديدهاي مسوولين دولتي، وزارتي و استاني بيش از پيش مغفول ماندن بهداشت و درمان در البرز نمايان شد.
درفشي افزود: با راه اندازي هزار تخت بيمارستاني در البرز، سه هزار و 600 تخت ديگر هنوز نياز است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي البرز با اشاره به اينکه پروژه اورژانس و بخش قلب 150 تختخوابي بيمارستان شهيد رجايي کرج در آذر ماه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد تصريح کرد: اين تعداد تخت در بخش‌هاي قلب و عروق، تصويربرداري، اورژانس، آي سي يو و داخلي بيمارستان شهيد رجايي در منطقه حصارک کرج بسيار حائز اهميت است.
وي ادامه داد: 130 تخت در بيمارستان شهيد مدني کرج در بخش‌هاي بستري و آي سي يو که بيشترين بخش‌هاي آن به مرحله بهره برداري رسيده است و تا پايان سال همراه با ديگر پروژه‌ها رسماً افتتاح خواهد شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي البرز با اشاره به اينکه فضاهاي بيمارستاني و بهداشتي استان بر اساس استانداردهاي موجود بهبود يافته است، خبر داد: 180 تخت در بيمارستان کمالي در قالب 28 اتاق زايمان تا پايان اسفند راه اندازي خواهد شد.
درفشي ادامه داد: 150 تخت در بيمارستان کوثر تا پايان دي ماه فعال خواهد شد و همچنين 35 تخت در بيمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ در بخش‌هاي دياليز و آي سي يو تا پايان آبان ماه سال جاري راه اندازي خواهد شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي البرز در پايان با بيان اينکه پروژه‌هاي درماني با هدف توسعه و ارتقاي تخت‌هاي بيمارستاني در البرز به سرعت در حال انجام است گفت: امکانات درماني البرز متناسب با جمعيت، رشد لازم را نداشته است و نگاه ويژه مسوولين مي‌تواند کارگشا باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن