تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803567848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژاگه: کاپیتانی تیم ملی افتخارآمیز است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: هافبک بازی‌ساز تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که علی رغم هم‌امتیاز شدن با عمانی‌ها در گروه D مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، صدر جدول این گروه برای صعود گره نخورده و راه‌یابی به مرحله بعد کاملا در دست تیم ملی است.

به گزارش تراز ،اشکان دژاگه در برهه‌ای با انتخابی سخت پیش رو بود، بازیکنی که در تیم‌های ملی پایه فوتبال آلمان توپ زده بود این فرصت را در اختیار داشت تا بازی در تیم ملی فوتبال بزرگسالان آلمان را نیز تجربه کند، اما او به جای انتخاب قاره سبز، ترجیح داد کهن‌ترین قاره جهان را برای ادامه فوتبال ملی‌اش برگزیند، انتخابی که همواره تحسین ملت ایران را برایش به همراه داشته و خواهد داشت. دژاگه که داری ملیت ایرانی- آلمانی است 21 آبان ماه سال جاری برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را نیز بر بازو بست، اتفاقی که برایش افتخارآفرین تلقی شد. در ادامه گفت‌و‌گو با اشکان دژاگه را می‌خوانید.

* دو روز قبل تیم ملی فوتبال ایران توانست با نمایشی درخور توجه به برتری سه بر یک مقابل تیم ملی فوتبال ترکمنستان دست یابد و با کسب هر سه امتیاز این بازی با تفاضل گل بهتر نسبت به عمان در صدر جدول گروه D رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار بگیرد.
خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم. واقعا دیدار آسانی نبود. همه دیدند که چه شرایطی را پشت سر گذاشتیم. ما چند موقعیت و شانس گلزنی در این دیدار به دست آوردیم که متاسفانه آن‌ها را به گل تبدیل نکردیم. در این بازی چندین و چند موقعیت بسیار مناسب را از دست دادیم. دو توپ‌مان به تیر دروازه اصابت کرد و چند موقعیت دیگر نیز داشتیم که می توانستیم با دقت بیشتر آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. باید بازی به بازی تجربه بیشتری کسب کنیم. ما در هر بازی شانس‌های متعددی داریم و باید یاد بگیریم که چگونه این توپ‌ها را به گل تبدیل کنیم. اگر توپ‌هایمان در چنین رقابت‌هایی به گل تبدیل نشود ممکن است به مشکل بخوریم. در هر حال خداوند خواست و ما پیروز از میدان خارج شدیم.

* و به دست آوردن مجدد صدر جدول...
در نهایت توانستیم بازی را با برتری سه بر یک پشت سر بگذاریم و هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. با این پیروزی و با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه نیز قرار گرفتیم. باید در ادامه نیز با همین روند کار را ادامه دهیم تا در صدر جدول باقی بمانیم.

* احساس نمی‌کنی صدر جدول گروه D بارها تغییر کرده و به نوعی کار تیم‌ها بر ای صعود از این گروه گره خورده است؟ اینکه به نظر می‌رسد چند تیم از این گروه با توجه به نزدیک بودن امتیازها از شانس یکسانی برای صعود برخوردارند.
خیر، صدر جدول گروه D گره نخورده است ما اول هستیم و صعودمان در دست خودمان قرار دارد. ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌ها را یک به یک جدی بگیریم و تمامی بازیکنان در آمادگی کامل به سر ببرند. باید مقابل گوام نیز چنین تفکری داشته باشیم تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

* شرایط تیم ملی فوتبال ایران مقابل گوام را چگونه ارزیابی می کنی، در این دیدار ما با مسائل متعددی از جمله مسافت طولانی و مشکل صدور روادید برای برخی بازیکنان همراه هستیم، به نظر می‌رسد شرایط پیش بینی نشده‌ای را در این دیدار تجربه خواهیم کرد.
همه می دانند که چه اتفاقاتی در طول هفته گذشته رخ داده است. علاوه بر این ما باید مسافتی طولانی را برای سفر به گوام طی کنیم. این تنها بخشی از مشکلات است. موضوع دیگری که با آن دست به گریبان هستیم این است که باید روی چمن مصنوعی به میدان برویم. این نیز بخشی دیگر از مسایلی است که ما با آن مواجه خواهیم بود.

* درباره شرایط فنی تیم گوام نظری داری؟
تیم ملی در بازی رفت مقابل گوام نمایش بسیار خوبی داشت و توانستیم با شش گل تیم گوام را در آزادی شکست دهیم اما شرایط در بازی برگشت کاملا فرق می کند، ما باید علاوه بر مسائل فنی با اتفاقات دیگری نیز مقابله و از این اتفاقات عبور کنیم.

* هیچ یک از سه تیم دیگر این گروه نتوانسته‌اند گوام را در خانه‌اش شکست دهند، حتی تیم ملی فوتبال عمان نیز که پا به پای ما جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرده در خانه گوام به تساوی بدون گل رضایت داده است.
عمانی‌ها هم اکنون شرایط برابری با ما دارند. آن‌ها نیز در گوام نتوانستند تیم حریف را شکست دهند اما ما باید این دیدار را جدی‌تر تلقی کنیم و بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. خوشبختانه توانستیم مقابل ترکمنستان هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بنابراین تمام تلاش و فکر ما این است که سه امتیاز دیگر را در دیدار مقابل گوام به جمع امتیازهای خود اضافه کنیم تا در ادامه با سختی برای صعود مواجه نشویم.

* پس از انتخاب تیم ملی فوتبال ایران به جای حضور در تیم ملی فوتبال آلمان، در بازی مقابل ترکمنستان شاهد این بودیم که بازوبند را نیز بر بازو بستی، در این رابطه نیز توضیح می‌دهی؟
تنها می‌توانم بگویم که نسبت به این مساله احساس افتخار می‌کنم و همواره تلاشم بر این خواهد بود که بهترین نمایش را در تیم ملی ایران داشته باشم. در این دیدار چند بازیکن با تجربه خود را در اختیار نداشتیم، آندرانیک تیموریان نیز برای حل مشکل ویزایش به قطر سفر کرده بود که خدا را شکر مشکل او نیز حل شده و در دیدار مقابل گوام تیم ملی را همراهی می‌کند. علاوه بر این بازیکنانی همچون سید جلال حسینی و پژمان منتظری در این بازی ما را همراهی نمی‌کردند. کی روش تصمیم گرفت که در آن بازی بازوبند بر بازوی من بسته شود و از این مساله بسیار خوشحالم، در هر صورت آندو به بازی مقابل گوام می‌رسد و بازوبند را بر بازو خواهد بست. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن