تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد ۳۰ میلیارد ریال تأمین شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: برای احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد ۳۰ میلیارد ریال تأمین شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس، تاکنون ۳۰ میلیارد ریال از منابع مختلف مالی، تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، قاسم سليماني دشتكي در آستانه فرا رسيدن ۲۴ آبان، روز كتاب و كتابخواني، در نشست با مديركل، كارمندان و فعالان نهاد عمومي كتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: احداث اين زائرسرا، به منظور تسهيل در اسكان نيازمندان و زائران كم بضاعت مشهد مقدس انجام مي شود. وي تأكيد كرد: احداث زائرسراي چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس، به عنوان يك اقدام و پروژه مهم فرهنگي در دولت تدبير و اميد صورت گرفت. سليماني دشتكي افزود: در دو سال گذشته، با اختصاص اعتبارات فراوان به حوزه هاي فرهنگي، عمراني و اقتصادي، تحول بسيار خوبي در بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري رخ داد. وي تصريح كرد: برنامه ريزي براي افزايش ميزان سرانه مطالعه مفيد، به عنوان يكي از اولويت هاي مسوولان فرهنگي چهارمحال و بختياري قرار گرفته است. استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: بهره برداري از پروژه هاي فرهنگي مانند فرهنگسراي بزرگ شهركرد در ارتقاي شاخص هاي فرهنگي تأثير بسزايي داشته است. وي اضافه كرد: افزايش سرانه مطالعه در بين ان-سان ها، باعث ارتقاي وضعيت روحي و رواني افراد و خروج آن ها از تنهايي مي شود. سليماني دشتكي عنوان داشت: برگزاري نخستين كنگره ملي سرداران و شهداي چهارمحال و بختياري، مهمترين اقدام فرهنگي مسوولان چهارمحال و بختياري در سال جاري به شمار مي رود. مديركل نهاد عمومي كتابخانه هاي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: هم اكنون ۶۱ كتابخانه در استان فعاليت دارد. فرهاد خليل مقدم اظهار كرد: از اين تعداد ۴۸ كتابخانه به صورت نهادي و بقيه به صورت مشاركتي مشغول فعاليت است. وي ادامه داد: در اين كتابخانه ها ۸۴۴ هزار و ۶۲۵ جلد كتاب وجود دارد. خليلي مقدم بيان كرد: هم اكنون ۳۵ هزار و ۶۱۸ نفر در چهارمحال و بختياري، عضو كتابخانه هاي عمومي استان هستند. افزوده مي شود، از بيست و چهارم آبان تا دوم آذر، در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران به عنوان هفته كتاب و كتابخواني نامگذاري شده است.  

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 23 آبان 1394 - 09:46:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن