تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکايي‌ها در مسئله مذاکرات هسته‌اي، يک پا جلو و يک پا عقب گذاشته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱۲ب.ظ)
امام جمعه موقت شهرکرد: آمريکايي‌ها در مسئله مذاکرات هسته‌اي، يک پا جلو و يک پا عقب گذاشته‌اند موج - امام جمعه موقت شهرکرد تاکيد کرد: آمريکايي‌ها در مسئله مذاکرات هسته‌اي، يک پا جلو و يک پا عقب گذاشته‌اند و در اين مسئله شکي در سوء نيت آمريکايي‌ها نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سيد ابوالحسن فاطمي در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه شهرکرد به مسئله مذاکرات هسته‌اي و شطينت‌هاي آمريکايي‌ها در منطقه اشاره و تاکيد کرد: آمريکايي‌ها در مسئله مذاکرات هسته‌اي، يک پا جلو و يک پا عقب گذاشته‌اند و در اين مسئله شکي در سوء نيت آمريکايي‌ها نيست.
وي با تاکيد بر اينکه آمريکايي‌ها در منطقه و جهان تنها به دنبال منافع خودشان هستند، تصريح‌ کرد: منفعت‌طلبي و زيرپاگذاشتن حقوق و ارزش‌هاي انساني، طبيعت آمريکايي‌ها است؛ چرا که مي‌دانند اگر اموال و منافع ديگران را چپاول نکنند کم خواهند آورد و چرخ اقتصادي آن‌ها متوقف خواهد شد.
امام جمعه موقت شهرکرد افزود: آمريکايي‌ها سياست خصمانه تصرف، تسلط و چپاول منافع ملت‌ها را براي هميشه ادامه خواهند داد و از آن جا که جمهوري اسلامي ايران نيز در يک منطقه استراتژيک و مهم واقع شده است و منابع زيرزميني ارزشمندي را در اختيار دارد بر همين اساس دشمني‌ها و تلاش‌ها براي غارت منافع ايران پاياني نخواهد داشت.
وي با اشاره به اينکه آمريکايي‌ها از سرنگون‌کردن نظام جمهوري اسلامي نااميد شده‌اند، سياست مذاکره را نقشه امروز دشمن براي ضربه‌زدن به نظام اسلامي عنوان کرد و گفت: آمريکايي‌ها از يک طرف با جمهوري اسلامي ايران پاي ميز مذاکره مي‌نشينند اما از طرف ديگر جاسوس به داخل کشور مي‌فرستند؛ از حسن نيت و صداقت سرميز مذاکره سخن مي‌گويند اما از آن طرف عوامل دست‌نشانده خود در داخل را براي تخريب و بَرباد دادن ارزش‌ها و اعتقادات و محو کردن سخنان امام خميني (ره) و ناديده گرفتن فرمايشات مقام معظم رهبري تحريک و حمايت مي‌کنند.
فاطمي با بيان اينکه آمريکا اکنون سياست فشار و دوستي توأم با هم را براي ايران در دستور کار قرار داده است گفت: ابراز دوستي و محبت آن‌ها بر سر ميز مذاکره از يک سو و تمديد حالت فوق‌العاده عليه ايران توسط رييس جمهور آمريکا از طرفي ديگر، همه نشان دهنده شيطنت‌ و اوج خباثت آن‌ها است.
وي در ادامه به هفته کتاب و کتاب‌خواني اشاره کرد و گفت: کتاب دوست واقعي انسان است و هر کس که مي‌خواهد هوشيار، بصير و دانا باشد بايد با کتاب ارتباط قوي داشته باشد.
وي ضمن قدرداني از تلاش‌ها و خدمات نهاد کتابخانه‌هاي استان، بر استفاده و استقبال مردم از خدمات اين نهاد تاکيدکرد و گفت: اگر نهاد کتابخانه‌هاي استان، استقبال و عطش مردم به کتاب را مشاهده کند به يقين خدمات خود را افزايش داده و به روز خواهد کرد.
فاطمي با تاکيد براينکه کتاب براي تزئين دکوراسيون خانه‌ها و ادارات نيست، تصريح‌کرد: انسان بايد هميشه اهل مطالعه و پژوهش باشد و کتاب‌هاي خوب و اثربخش بخواند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن