تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812866279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال و خودكفايی كشور مستلزم جلوگيری از نفوذ دشمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استقلال و خودكفايی كشور مستلزم جلوگيری از نفوذ دشمن
استقلال و خودكفايي مستلزم جلوگيری از نفوذ دشمن در كشور است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد: آيت الله ناصري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد امروز در خطبه هاي نماز جمعه يزد گفت: استقلال و خودكفايي كشور مستلزم جلوگيري از نفوذ دشمن و اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي دانست و گفت اگر بخواهيم سياست ، اقتصاد و جامعه اي مستقل و بالنده داشته باشيم بايد مواظب نفوذ دشمن باشيم .


امام جمعه يزد با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع نفوذ دشمن در ابعاد سايسي، اقتصادي و فرهنگي خاطر نشان كرد: موضوع نفوذ اجانب و غرب به كشور موضوع و واقعيتي است كه همه بايد در برابر آن هوشيار باشند و اجازه ندهند دشمن با شيوه ها و بهانه هاي مختلف در زمينه هاي اقتصادي ، سياسي و فرهنگي در كشور نفوذ كند.


آيت الله ناصري با اشاره به اينكه امروز دولت عربي منطقه بازيچه دست غرب و آمريكا قراردارند خاطر نشان كرد: امروز همه مشكلات موجود در منطقه نتيجه توطئه ها و دشمني هاي غرب و آمريكا در منطقه است و آنچه كه مي تواند دولت اسلامي منطقه را از اين مشكلات نجات دهد اتحاد و هوشياري در برابر توطئه هاي آمريكا است و به همين خاطر امروز دولتمردان و سياستمداران كشور بايد هوشيار باشند كه نمي توان به آمريكاي جنايتكار كه به دوستان خود رحم نمي كند اعتماد كرد .


نماينده ولي فقيه در استان  در بخش ديگري از خطبه هاي نمازبه هفته كتاب و كتابخواني پرداخت و گفت: متاسفانه اين موضوع مهم يعني كتابخواني در جامعه جايش خاليست و بايد به اين مسئله مهم توجه بيشتري شود و كتابخواني بعنوان يكي از موضوعات مهم در جامعه نهادينه شود و خريد كتاب بعنوان يك كالاي مهم در سبد خانوارها قرار گيرد.


 امام جمعه يزد همچنين با اشاره به فرارسيدن ايام اول ماه صفر و سالروز ورود كاروان اهل بيت به شام به مصائب حضرت زينب(س) و امام سجاد (ع) و مبارزات و روشنگري پيام آور كربلا در اين ايام پرداخت و گفت: آنچه كه توانست قيام عاشورا را تا به امروز در تاريخ ماندگار كند روشنگريهاي حضرت زينب در اين سفر با عظمت بود.


ضرورت توجه والدين به تربيت فرزندان و هوشياري آنان در برابر هجمه هاي فرهنگي دشمن و تلاش براي استحكام بخشي به بنيان خانواده از طريق تقويت ايمان و تقواي الهي در خانواده ها و سالروز شهادت حضرت رقيه ازديگر مطالب مطرح شده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بود .
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

نظارت بر چاپ کتاب لازم است
مخالفت با آمریکا پیشرفت برای ایران را به همراه داشته است
ما عزتمان را از ولایت فقیه داریم
با بصیرت دینی و مردمی در برابر فحشاء ایستادگی کنیم





۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن