تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802942731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو دعوتنامه ظرف یک هفته برای رئیس جمهور برای سفر به پاریس


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دو دعوتنامه ظرف یک هفته برای رئیس جمهور برای سفر به پاریس بین الملل > دیپلماسی - رئیس جمهوری دو دعوتنامه برای سفر به پاریس درخلال یک هفته دریافت کرده است، این مطلب را معاون سیاسی دفتر دکتر روحانی در توئیتر نوشته است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر، در آستانه سفر رئیس جمهوری به دو کشور اروپایی ایتالیا و فرانسه، این سفرها را نخستین گام در تعاملات فرامنطقه اي ايران توام با تبیین جهانی رویکردهای فرهنگ اعتدال و تعامل و گفتگو و همكاري هاي جهاني در حوزه اقتصاد ومحيط زيست دانسته است.
دکتر ابوطالبی با اشاره به اینکه ژئوپولیتيك جديدبرآمده ازبرجام، صرفا راهبردي منطقه اي و استوار بر قدرت مستحكم ايران درمنطقه نيست؛ بلكه نماد استعلاي ايران درعرصه جهاني است نوشته است : ديپلماسي ويژه ايران، باهدايت وتعامل رييس جمهور، ملزومات جديد حضور ايران درعرصه جهاني درابعاد سياسي،اقتصادي، امنيتي و فرهنگي رارقم زده است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوردر ادامه می نویسد: لذا دكترروحاني اكنون به فراترازمنطقه مي نگرد؛ چراكه اصرارجهاني بر حضورايران دروين (برای حل و فصل بحران سوريه)، آغازتعاملي جديد براي تحكيم ثبات و آرامش منطقه اي است. رييس جمهور دراين رويكرد و براي تحكيم وتوسعه تعاملات استراتژيك ايران واروپا، سفر اروپايي خود را ازايتاليا آغاز و پس ازديدار با پاپ به فرانسه خواهد رفت. سخنراني دكترروحاني دريونسكو نيز تبيين قدرت فرهنگي ايران برپايه هاي دين باوري، دموكراسى، ارزش مداري و خشونت ستيزي درجمع رهبران جهاني است.
ابوطالبی با تاکید براینکه این نخستين گام درتبيين جهاني رويكردهاي جهاني كشورمان است این سفر را با برگزاری سومین نشست سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز که قرار است روز دوم آذرماه در تهران برگزار شود هم راستا دانسته و می نویسد: ايشان پس ازاين سفر و درتداوم تبيين ديدگاههاي فرامنطقه اي خود، رييس وميزبان سران مجمع كشورهاي صادركننده گازGECF است.
سفیر پیشین کشورمان در ایتالیا واتحاديه اروپايي این همایش را گامي بلند در راستاي سياست گذاري هاي جهاني انرژي كشورمان، كه باحضورسران بسياري ازاين كشورها و درچارچوب GECF درتهران شكل خواهد گرفت، می نامد.
ابوطالبی آنگاه از دریافت دومین دعوتنامه از سوی فرانسوااولاند رييس جمهوري فرانسه برای رئیس جمهوری کشورمان و این بار برای شرکت در نشست جهانی تغییرات آب و هوایی در پاریس موسوم به "کاپ ٢١" خبر داده و نوشته است : اما دعوتنامه جديد فرانسوا اولاند رييس جمهورفرانسه براي حضور دكترروحاني در کاپ 21 پاریس، با حضورسران كشورهاي بزرگ دنيا، وجه ديگراين رويكرد جهاني است.
به نوشته ابوطالبی كنفرانس تغييرات آب وهوا (COP21) که يك هفته پس ازنشست سران مجمع کشورهای صادر کننده گازGECF درپاريس برگزارمي شود، مي خواهد دكتر روحاني پيام آور انديشه هاي نوين دراين عرصه جهاني باشد.

ابوطالبی با این جمله مطلب خود را به پایان رسانده است : اين روزهارييس جمهورروحاني به عنوان نماينده ملت پرافتخارايران، درگيرتعاملات فراملي درعرصه هاي بين المللي براي رقم زدن آينده اي درخشان است. 4949

کلید واژه ها: ایران و فرانسه - حمید ابوطالبی - حسن روحانی - فرانسه -




پنجشنبه 21 آبان 1394 - 19:23:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن