تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری قصرشیرین منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرپرست فرمانداری قصرشیرین منصوب شد استان‌ها > کرمانشاه - ایرنا نوشت:مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

امیر شاه آبادی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین که با آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و سرپرست فرمانداری این شهرستان مرزی همراه بود افزود: برابر بخشنامه ابلاغی بیستم آذر ماه دستور شروع انتخابات است و کار ثبت نام در 26 آذر ماه برای داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و 28 آذر ماه نیز برای مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
وی اظهار کرد: قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه است و مسئولان باید تلاش مضاعفی را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه داشته باشند.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حفظ امانتداری آرای مردم آبروی نظام است بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری بر قانونمداری است و اگر هر مسئولی در این دوره از انتخابات به کاندیدایی خاص سمت و سو داشته باشد بی شک در همان شب انتخابات عزل خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: براساس ماده 11 قانون انتخابات همه ادارات موظفند تمام امکانات و عوامل خود را در اختیار فرماندار قرار دهند تا انتخاباتی پرشور برگزار شود.
شاه آبادی اظهار داشت: حرکت همه دستگاههای اداری استان کرمانشاه براساس سیاست های نظام و دولت در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم است و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
وی کسب رضایتمندی مردم در برگزاری انتخابات آینده را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: این مهم در سایه برنامه ریزی منسجم و اصولی و بهره گیری بهینه از ظرفیت های موجود محقق خواهد شد.
وی در ادامه به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی برنامه ریزی صورت گرفته و برای تحقق این مهم 200 نقطه در شهرهای مختلف استان کرمانشاه برای استقرار و پذیرایی از زوار در نظر گرفته شده است.
شاه آبادی در ادامه با بیان اینکه مهمترین وظیفه یک فرماندار و مدیر تولید قدرت است گفت: هر مسئولی در هر جایی باید برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی تولید قدرت کند تا دستیابی به اهداف مورد نظر تسهیل شود.
وی قصرشیرین را یک شهرستانی مرزی و بسیار مهم دانست و گفت: این شهرستان با در اختیار داشتن دو معبر رسمی و بین المللی پرویزخان و خسروی و بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق از ظرفیت های زیادی برای توسعه در بخش های مختلف برخوردار است.
وی اضافه کرد: باید تحولات آنسوی مرز در عراق را جدی بگیریم و امید است در آینده ای نزدیک با استقرار امنیت در عراق شرایط مرزی به گونه ای مهیا شود تا با تردد مسافر و زائران از مرزهای خسروی و پرویزخان قصرشیرین نیز از رونق اقتصادی مطلوبی برخوردار شود.
شاه آبادی اضافه کرد: در دو سال از عمر دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی کشور و همچنین لغو تحریم های ظالمانه صورت گرفته است و به فرموده رئیس جمهوری اگر درهای کشور خردمندانه به دنیا باز نشود نمی توان به پیشرفت دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خردمندی رئیس جمهوری کشور به عزت رسیده و این شور در بعد داخلی و خارجی مشهود و در حال پیشرفت است.
وی یادآور شد: مواجه دولت با روند مذاکرات هسته ای و برجام و پساتحریم نشان دهنده برنامه دار بودن این دولت برای مدیریت کشور است و امید است با برداشته شدن تحریم ها در آینده، نظام اسلامی در سال 95 با خروج از رکود به رشد اقتصادی مطلوبی برسد.
وی گفت: در استان کرمانشاه هم براساس سیاست های دولت تدبیر و امید و با روی کار آمدن استاندار جدید شعار تحول برای توسعه استان انتخاب شده است.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های استان کرمانشاه در بخش های کشاورزی، گردشگری، تجارت و اقتصادی و مدیریت منابع آبی مدنظر استاندار جدید است و قصرشیرین در بخش تجارت جایگاه ویژه ای دارد.
در پایان این آیین از خدمات 20 ماه افشین رضایی فرماندار سابق قصرشیرین تقدیر و مرادعلی تاتار بعنوان سرپرست جدید این فرمانداری منصوب شد.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه -




پنجشنبه 21 آبان 1394 - 16:40:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن