تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری شش میلیاردی در پوشش مصالح ساختمانی در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کلاهبرداری شش میلیاردی در پوشش مصالح ساختمانی در آذربایجان غربی استان‌ها > آذربایجان غربی - افرادی که در پوشش خرید مصالح ساختمانی از کسبه های شهرهای ارومیه بیش از شش میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند توسط پلیس آذربایجان غربی دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ  سامان غني زاده  گفت: در پي چند فقره گزارش کلاهبرداري از کسبه شهر ستان هاي استان آذربايجان غربي و شرقي توسط افرادي به هويت هاي معلوم، تيمي از ماموران پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: در بررسي اظهارات شاکيان که اکثراً مصالح فروش ساختماني بودند ، مشخص شد متهمان با خريدهاي جزئي و رفت و آمد با خودروهاي لوکس و همچنين معرفي خود به عنوان مهندس و ساير عنوان هاي جعلي با جلب اعتماد کسبه، اقدام به درخواست مصالح در مقادير زياد کردند، به گونه اي که پس از گرفتن مصالح از محل کار خود متواري مي شدند .
سرهنگ "غني زاده " تصريح کرد: ماموران دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي پس از بررسي اظهارات دقيق مالباختگان با بازبيني دوربين مدار بسته تعدادي از اين مصالح فروشي ها، متهمان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي آنان را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهمان در تحقيقات اوليه سعي داشتند خود را بي گناه جلوه دهند اما در مقابله با ادله و شواهد محکم و انکارناپذير کارآگاهان پليس، به کلاهبرداري از 6 نفر از شهروندان شهرهاي اروميه، شبستر و نقده با استفاده از روش فوق به مبلغ به مبلغ 6 ميليارد و 656 ميليون و 800 هزار ريال كلاهبرداري اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد : در اين عمليات، پنج نفر دستگير و تعداد پنچ دستگاه خودروي لوکس توقيف شد؛ با تشکيل پرونده مقدماتي جهت ادامه رسيدگي تحويل مقامات قضائي شدند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - کلاهبرداری -




پنجشنبه 21 آبان 1394 - 13:57:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن