تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل میز استانی کالا، خدمات و بازارهای هدف صادراتی در آذربایجان شرق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ا هدف ایجاد فضای مناسب برای تجارت و صادرات انجام شد؛ تشکیل میز استانی کالا، خدمات و بازارهای هدف صادراتی در آذربایجان شرق نخستین جلسه میز استانی کالا، خدمات و بازارهای هدف صادراتی با حضور مسوولان ذی‌ربط و تعدادی از صادرکنندگان نمونه استان برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+

 
به گزارش خبرنگار پانا از استان آذربایجان شرقی ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: میز کالا، خدمات و بازارهای هدف صادراتی به منظور ایجاد فضای مناسب برای تجارت از طریق هماهنگی و تبادل اطلاعات مابین تشکل‌ها و نهادهای مرتبط تشکیل شده است.
احمد محمدزاده افزود: بررسی مسایل مرتبط با کالا، خدمات یا بازار مشخص و رفع مشکلات و تسهیل فرایند بین دستگاه‌های اجرایی از وظایف میزهای کالا و خدمات است.
وی، شناسایی بازارهای هدف صادراتی و رفع مشکلات در فرایندهای تولید و صادرات در سطح استانی را از جمله ماموریت‌های این میز عنون کرد و گفت: این میز برای ضابطه‌مند کردن فرایندهای تصمیم‌سازی در حوزه‌های مرتبط از طریق ایجاد هماهنگی بین نهادهای خدمات‌دهنده در حوزه صادرات تلاش خواهد کرد.
محمدزاده افزود: جدول میزهای کالا، خدمات و بازارهای هدف صادراتی بر اساس مزیت‌های هر استان در زمینه تولید یا تجارت کالا و خدمات توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران تنظیم می‌شود. سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی همچنین تحلیل وضعیت صادرات و تدوین استراتژی صادراتی و ارایه راهکار جهت پروژه‌های زیرساختی مرتبط با مراحل تولید و صادرات را از جمله وظایف میز کالا، خدمات و بازارهای هدف صادراتی اعلام کرد. محمدزاده با اشاره به سفر اخیر هیات سیاسی و اقتصادی آذربایجان شرقی به جمهوری آذربایجان، پیگیری دستاوردهای این سفر را از نخستین اولویت‌های این میز عنوان کرد. در این نشست پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر، تشکیل میزهای تخصصی کالا و خدمات در استان تصویب شد.      













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن