تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح «از مدرسه تا مدرسه» ویژه اعزام دانش آموزان قم به راهیان نور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اجرای طرح «از مدرسه تا مدرسه» ویژه اعزام دانش آموزان قم به راهیان نور معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح از مدرسه تا مدرسه ویژه اعزام دانش آموزان استان به اردوی راهیان نور خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان ساعت 00:06

خبرگزاری پانا+استان قم+راهیان نور+ناصر حمزه ای

به گزارش خبرنگار پانا از قم، ناصر حمزه ای با اعلام اهداف اردوهای معنوی تربیتی راهیان نور گفت: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و رزمگاه شهیدان، قدردانی از جانفشانی شهدا و ایثارگران سرافراز و نیز الگو گیری از فداکاری رزمندگان اسلام در پاسداشت ارزش های اسلامی و مرزهای جغرافیایی از جمله دستاورهای مهم راهیان نور دانش آموزی می باشد.
وی با اعلام جزئیات اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی گفت: اعزام دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه از یازدهم مهر آغاز شده و تا پایان آبان ادامه خواهد یافت.
معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه اعزام پسران در مرحله بعدی صورت خواهد گرفت خاطرنشان ساخت: در هر کاروان راهیان نور ۲۳۰ دانش آموز حضور دارند که در مدت چهار روز از یادمان ها و زیارتگاه های شهدا در مناطق عملیاتی فتح المبین، شلمچه، شرهانی، نهر خَیّن، اروند کنار، هویزه و زیارتگاه دانیال نبی در شوش و مانور رزم شبانه بازدید می کنند.
حمزه ای برنامه های اعزام را در قالب طرح "از مدرسه تا مدرسه" عنوان کرد و افزود: در این طرح از هر واحد آموزشی حداقل یک اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و می شوند.
معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: اعزام مرحله اول دختران 800 نفر و پسران 1200 نفر بوده که این اعزام ها تا 10 هزار دانش آموز لغایت اسفند 94 ادامه خواهد یافت.
وی افزود: جهت ثبت بهتر و بهره گیری بیشتر از جریان پویای اردوها، خاطرات و دلنوشته های دانش آموزان در قالب مجموعه هایی در واحدهای آموزشی جمع آوری می گردد.
بمانی/
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن