تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نيرو، حامي جدي صنعت برق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۴۷ب.ظ)
قائم مقام وزير نيرو در مراسم اختتاميه نمايشگاه بين المللي برق: وزارت نيرو، حامي جدي صنعت برق است موج - قائم مقام وزير نيرو اين وزارتخانه را حامي جدي صنعت برق براي رشد هرچه بيشتر دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ستار محمودي، قائم مقام وزير نيرو، در آيين اختتاميه پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران که عصر امروز (چهارشنبه) در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد، گفت: صنعت آب و برق به اين سمت حرکت مي کنند که بيش از گذشته با ايجاد فرصت، عرصه براي تحرک و فضاي کار بيشتر شود.
وي افزود: براي رسيدن به اين هدف به سازمان دهي، کاهش بوروکراسي و کمک هاي فرامرزي به خصوص از طرف وزارت امور خارجه و يا در قالب کميسيون مشترک وزارت نيرو با ساير کشورها، سه راهکار مهم محسوب مي شوند.
محمودي صنعت برق را زيرساخت توسعه خواند و تصريح کرد: هيچ عرصه اي را نمي توان از فعاليت هاي صنعت برق جدا کرد که اين نشان دهنده رسالت سنگين اين حوزه است چراکه رشد صنعت برق، به رفع نيازهاي کشور و برافراشته شدن پرچم ايران در نقاط ديگر کمک مي کند.
وي خطاب به فعالين غيرايراني صنعت برق نيز گفت: شرکت هاي ايراني شرکايي داري فهم صنعتي و توان کار بالا هستند و در عمل نشان داده اند حرف هاي زيادي براي گفتن دارند؛ بنابراين عرصه کار در ايران براي شما گسترده است.
قائم مقام وزير نيرو با بيان اينکه شيوه فعاليت صنعتي در دنياي امروز، به انتقال تکنولوژي و سرمايه گذاري مشترک رسيده است، گفت: وزارت نيرو حامي صنعت برق است هرچند ابعاد اين صنعت فراتر از وزارت نيرو محسوب مي شود.
محمودي با اشاره به اينکه صرفا توليد برق مورد نظر ما نيست، خاطرنشان کرد: مديريت مصرف هم اهميت فراواني دارد و اين راهبرد، برنامه هايي چون کاهش تلفات، افزايش راندمان نيروگاه ها و غيره را در بر مي گيرد.
قائم مقام وزير نيرو در پايان با اشاره به وجود بازاري 70 تا 80 هزار ميليارد توماني در صنعت برق، تاکيد کرد: وزارت نيرو، وظيفه هر شفاف تر و روان تر کردن کار اين بازار را به همراه دارد که حاصل آن نيز رفاه ملت ايران است.
پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران از 17 تا 20 آبان ماه با حضور 541 شرکت داخلي و خارجي در محل نمايشگاه هاي دائمي تهران برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن