تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين مرحله اعزام نيرو براي رفت و روب به شهر کربلاي معلا آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۱۱ب.ظ)
رئيس ستاد اربعين شهرداري تهران: اولين مرحله اعزام نيرو براي رفت و روب به شهر کربلاي معلا آغاز شد موج - رئيس ستاد اربعين شهرداري تهران براي هماهنگي برگزاري مراسم اربعين حسيني با فرماندار و شهردار کربلا ديدار و گفت و گو کرد و به ارائه توضيحاتي در خصوص اقدامات شهرداري تهران در ايام اربعين سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) در سال گذشته و نيز اقدامات و فعاليت‌هاي شهرداري تهران در سال 94 پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل معاونت خدمات شهري شهرداري تهران، مجتبي عبدالهي عصر روز گذشته 19 مهر در ديدار با حسين جواد المنکوشي، فرماندار کربلا و ناصر ميري محمد العامري، شهردار کربلا، ضمن ابراز خوشحالي از ورود هيات عراقي به تهران به تشريح اقدامات شهرداري تهران در شهر کربلا در اربعين سال گذشته همچون اعزام نيرو، تجهيزات و... و نيز چگونگي روند اجراي تفاهم‌نامه در سال گذشته پرداخت.
عبدالهي در خصوص برنامه‌هاي آتي شهرداري تهران در اربعين حسيني و در شهر کربلاي معلا به ارائه توضيحاتي در زمينه جمع‌آوري زباله، تفکيک و حمل زباله و تبديل آن به انرژي برق و... پرداخت و گفت: براي خدمات‌رساني به شهر کربلا در مرحله اول 600 نفر نيرو عصر امروز براي رفت و روب اعزام و در مرحله دوم نيز 2000 نيرو به کربلاي معلا اعزام مي‌گردند.
وي اضافه کرد: همچنين اقدامات ما در شهر نجف اشرف نيز از دو هفته پيش براي رفت و روب و آماده‌سازي اين شهر براي ورود زائرين و نيز انتقال تجهيزات مورد نياز انجام گرفته است.
عبدالهي در ادامه افزود: تجهيزات مورد نياز براي رفت و روب، تأمين چادر، مخازن زباله، فرغون، جارو، لباس کارگران، ماشين‌آلات و... در قالب کاروان‌هاي مختلف به شهر کربلا و نجف ارسال مي‌شوند.
وي با بيان اين که طراحي و احداث فضاي سبز در چندين نقطه از شهر کربلا به انجام رسيده است، اظهار داشت: طراحي، زيباسازي و فضاي سبز خيابان ميثم تمار نيز به اتمام رسيده است که در صورت اعلام آمادگي مديريت شهري کربلا، قابل اجرا خواهد بود.
رئيس ستاد اربعين شهرداري تهران با تاکيد بر انجام هماهنگي‌هاي لازم براي خدمات‌رساني نيروهاي شهرداري تهران در شهر کربلا گفت: خدمات‌رساني به زائرين ائمه اطهار (ع) افتخار بزرگي براي ما است.
وي در خصوص اياب و ذهاب زائرين به شهر کربلا و نجف گفت: تدابير لازم براي جابجايي زائرين در مناطق مرزي پيش‌بيني گرديده است.
همچنين در اين جلسه شهردار و فرماندار شهر کربلا ضمن قدرداني از شهرداري تهران در خدمات‌رساني و توجه ويژه مديريت شهري تهران به شهر نجف و کربلا در ايام اربعين سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع)، بر انتقال تجربيات مديريت شهري در زمينه پسماند، زباله، فضاي سبز و... و نيز ادامه و استمرار همکاري و تعامل و تبادل تجربيات في‌مابين شهر کربلا و شهر تهران در کل سال تاکيد کردند.
گفتني است؛ شهردار و فرماندار شهر کربلا پس از بازديد از سازمان مديريت پسماند و سازمان ميوه و تره‌بار از روند اقدامات سازمان مديريت پسماند در خصوص چگونگي جمع‌آوري زباله، کارخانه زباله‌سوز و... و ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران قرار گرفتند و در ادامه بازديدهاي خود از بوستان آب‌وآتش، پل طبيعت و... بازديد به عمل آوردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن