تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805616669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: حرف بزنم ممکن است اخراجم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کی‌روش: حرف بزنم ممکن است اخراجم کنند
سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار تیمش برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی در نشست خبری حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش در این دیدار پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، کی روش که  با 4 گلر حاضر در اردو در نشست حاضر شده بود ، حرفهایش را اینطور آغاز کرد که : امیدوارم بازی رفت را جبران کنیم در بازی رفت، بازی خوبی بود و ما توانستیم از نظر فنی به حریف برتری داشته باشیم اما از کسب امتیاز کامل محروم شدیم.

وی ادامه داد: مطمئنا باید به پیروزی مقابل ترکمنستان فکر کنیم ولی در ابتدا باید نسبت به بازی فردا برای آماده سازی تیم ملی نظر داشته باشیم. همانطور که می بینید در سمت چپ و راست من دروازه بان های تیم ملی حضور دارند. دروازه بانانی جوان و به همراه افرادی مانند مظاهری دروازه بان ذوب آهن آینده دروازه بانی ایران را خواهد ساخت.

کی روش در واکنش به این سوال که اتفاقات اخیر چه تاثیری در بازی فردای تیمش برابر ترکمنستان خواهد داشت ، ابتدا از مدیر رسانه ای تیمش پرسید می تواند به این دو سوال به عنوان سوالات فنی پاسخ بدهد و در مشورتی که با او داشت از پاسخ به این سوال صرف نظر کرد!

وی در پاسخ به سوالی درباره پرواز ایران به گوام و مشکل روادید برخی بازیکنان گفت: مساله ویزا یک مساله فنی نیست و یک مورد اداری است و ترجیح می دهم با توجه به این مساله به آن پاسخ ندهم.

وی در واکنش به این سوال که 3 بازیکن شب گذشته به اردو اضافه شده اند و با توجه به اینکه منقدان می گویند اگر شب بازی با گوام هم دور هم جمع شویم می توانیم 6 گل به آنها بزنیم گفت: متاسفانه این از مشکلات فوتبال بین المللی است و  بازیکنان خوب و شاغل در اروپا در اردو حضور ندارند و قبل از بازی نهایی می رسند .ما باید این موضوع را به گونه ای حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: مساله ای که اینجا مهم است این است که بازی با ترکمنستان در تهران است و 4 روز بعد از آن برابر گوام قرار می گیریم. باید 24 ساعت در راه باشیم و مطمئنا در این بازی با 3-4 تغییر به میدان می رویم که نهایت استفاده را از بازیکنان مان کرده باشیم.

کی روش درباره صحبت های منتقدانش و پرویز مظلومی  نیز گفت: همه این حق را دارند که نظر خود را بگویند برخی نظرات هوشمندانه است و برخی منطقی و هوشمندانه نیست. ما می توانیم با برخی نظرات موافق باشیم و با بعضی نه. من نمی دانم چه کسی این حرف را زده اما اهمیتی برای من ندارد. فقط می گویم ایشان نظر خودشان را گفته و من هم نظر خودم را می گویم.

سرمربی تیم ملی که مطمئنا با مرور رسانه ها می داند این اظهارنظر از سوی مظلومی بوده ولی ترجیح داده جواب مستقیمی به آن ندهد ادامه داد: من این اعتقاد را دارم که برای آماده سازی یک وظیفه بزرگ دارم که روی دوش بنده است. من به آماده سازی سیستماتیک بیشتر اعتقاد دارم. یک شخص می تواند صبحانه ناهار شام را یک جا بخورد و یا می تواند روی برنامه این کار را بکند. قبل از جام جهانی 2014 نیز صحبت های اینچنینی راجع به تیم ملی مطرح می شد.
 
کی روش درباره صحبت هایی که درباره او طی این روزها به وجود آمده نیز گفت: اگر بخواهم درباره حواشی صحبت کنم باید درباره مطالبی صحبت کنم که یک ریسک است و ممکن است مرا اخراج کنند و ترجیح می دهم این کار را نکنم و فقط درباره بازی با ترکمنستان حرف بزنم.

وی ادامه داد: من مردی از جنس احترام هستم. اگر کسی به من بگوید نمی توانم درباره مساله ای صحبت کنم من این کار را نخواهم کرد. اگر بعد از 34 سال مربیگری و 62 سال سن از من بپرسید که حس خوبی نسبت به این مسائل دارم باید بگویم نه، ندارم. من در باشگاه های بزرگی مثل رئال مادرید مربیگری کرده ام اما تاکنون کسی به من نگفت درباره موضوعی حرف نزنم ولی اینجا این اتفاق افتاده. بنابراین ترجیح می دهم درباره بازی با ترکمنستان صحبت کنم و تلاش کنیم با یک بازی خوب و سه امتیاز در صدر جدول قرار گیریم.

ادامه دارد...


کارلوس کیروش(سرمربی) تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


13:12  1394/08/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن