تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816497795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌های کلاس توجیهی داوران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاشیه‌های کلاس توجیهی داوران
همزمانی کلاس داوری فیفا در کشور با اشتباهات تاثیر گذار داوران در لیگ به تنها راه حل مسئولان داوری برای فرار از مشکلات کنونی داوری تبدیل شده است.

حاشیه‌های کلاس توجیهی داوران
 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  همزمانی کلاس داوری فیفا در کشور، امسال با اشتباهات تاثیر گذار داوران در فوتبال کشور همراه شده است. به همین منظور نظیر داوران و مسئولان حاضر در این کلاس آموزشی را درباره وضعیت کنونی داوری کشور جویا شده‌ایم. دبیر کل فدارسیون فوتبال گفت: مهندسی در داوری وجود ندارد، اما اشتباهات به ضرر تیم پرسپولیس یک اپیدمی تبدیل شده است، به دنبال آن هستیم با دعوت از مدرسان داوری فیفا و آموزش آنها به داوران کشور، اشتباهات را به کمترین حد خود برسانیم.
اصفهانیان: محرومیت داور اعلام نمی‌شود مگر در مواقع تبانی رئیس  کمیته داوران کشور درباره این کلاس توجیهی داوران همچنین افزود: داوری دیکته نانوشته است و مشکلات داوری قابل حل شدن است. امیدوارم داوران کشور بهترین بهره را از این کلاس داوری که توسط مدرسان فیفا انجام می‌شود را ببرند.
عنایت: همه روی داوران ما حساس شده‌اند رئیس دپارتمان داوری از حساس شدن مردم و کارشناسان به داورها هم خاطرنشان کرد: اشتباه داوری برای پرسپولیس تکراری شده است و این یک حساسیت برای همه ایجاد کرده است و همه به داوری کارشناسی و اظهارنظر در داوری روی آورده‌اند. به جهان بازی توصیه نکرده ایم که شرکت نکند، چون تحت فشار روحی روانی بوده در این کلاس شرکت نکرده است.این کلاس داوری با هزینه فیفا انجام و هر سال در کشور برگزار می‌شود. افشاریان: داوران فربه و چاق هستند خداداد افشاریان، ناظر داوری از پایین بودن آمادگی جسمانی داوران و چاق بودن آنها  هم گفت: باید واقعیت را قبول کنیم که داوران بسیار چاق و فربه شده‌اند و اینکه با این وزن  چطور توانسته‌اند در تست‌های آمادگی جسمانی موفق باشند برای همه جای سوال دارد. نگران اشتباه کردن داوران هستیم و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون و کارشناسان داوری نباید برای رفع این مشکل ساز خودشان را بزنند. داور سابق بین المللی کشور درباره تهدید به کناره گیری تیم‌ها از لیگ هم گفت: 20 سال است که فقط می‌شنویم تیم‌ها می‌خواهند، از لیگ برتر کناره گیری کنند، اگر این اتفاق رخ دهد شاید خیلی از مشکلات حل شود. حاجی پور: اسکان و تغذیه مناسب نیست البرز حاجی پور داور لیگ برتر از نامناسب بودن شرایط اسکان تغذیه داوران در کلاس آموزشی فیفا اضافه کرد: محل اسکان داوران بسیار نامناسب است و سالهای قبل شرایط بسیار خوبتر بود، 8 داور در یک اتاق کوچک بی احترامی به داوران است و مسئولان دلیل آن را هزینه شخصی مربیان کلاس داوری عنوان و رزو بودن هتل از قبل می‌دانند. کامرانی فر: مشکلات داوری باز هم ادامه خواهد داشت عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال از ادامه دار بودن مشکلات داوری در صورت نداشتن برنامه ریزی مناسب هم گفت:داوری کشور دچار بحران شده است و باید یک فکر اساسی برای رفع این مشکل داشته باشیم در صبحت‌های مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به جز صبحت کردن از اشتباهات گذشته چیزی مشاهده نمی‌کنیم و راه حلی برای برطرف کردن این  مشکلات ارائه نمی‌دهند. راه حل مشکل داوری چیست؟ حق کامرانی فر در ادامه همچنین گفت: جمع شدن یک گروه فوتبال دور یک میز و بحث و گفتگو برای رسیدن به راه حل مناسب به صورت مشورتی تنها راه حل فرار از این مشکل خواهد بود و با محروم کردن داوران چیزی از مشکلات داوری کم نخواهد شد.
زرگری: داوران مشکل روحی و امکاناتی دارند سید مجید زرگری که طعم تلخ محرومیت را کشیده است هم خاطرنشان می‌کند: دوران می‌خواهند با حضور در این کلاس اشتباهات خود را در زمین کم کنند و هرچه امکانات بیشتری به داوران بدهند و داوران از لحاظ روحی، جسمی بهتر شوند کمتر در زمین اشتباه می‌کنند. زرگر همچنین در ادامه گفت: مسئولان کارهای خوب داوران را هم ببینند و فقط محرومیت‌ها را اعلام نکنند.چرا به خاطر  کار خوب از داوران تجلیل نشده است ولی با چماق محرومیت داوران را دچار استرس و ترس می‌کنند و زمینه ساز اشتباه  کردن داور در زمین بازی می‌شوند. داور سمنانی در پایان گفت: داوران برای مصاحبه کردن باید سخنگو داشته باشند و اینکه هیچ مصاحبه‌ای نکنند ولی همه بر علیه آنها صحبت کنند چیز خوبی نیست.*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/



اشتراک گذاری







۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن