تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816925393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان البرزازنظرشاخص امنیتی درشرایط مطلوبی قراردارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیرکل سازمان جمعیت هلال احمر کشوردردیداربااستاندارالبرز: استان البرزازنظرشاخص امنیتی درشرایط مطلوبی قراردارد دبیرکل سازمان جمعیت هلال احمر کشوردردیداربااستاندارالبرز؛گفت:خوشبختانه البرز از نظر شاخص امنیتی در شرایط مطلوبی قرار دارد که این امر بیانگر فعالیت خوب اعضای شورای تامین استان است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان ساعت 11:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز، علی اصغراحمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با استاندار البرز و در جمع تیمی از سازمان هلال احمر در استان، ضمن تبیین سیاست های کلی دولت در بحث امداد و نجات، گفت: حضور سیدحمیدطهائی استاندارالبرز با سبقه ای که در مدیریت استانداری های کشور داشته اند برای البرز تازه تأسیس یک موهبت است.
وی با اشاره به نگاه عادلانه و صادقانه استاندار البرز افزود: نماینده عالی دولت تدبیر و امید با نگاه عادلانه و صادقانه، نعمتی برای استان و کمک به دولت دکتر روحانی است.
دبیرکل سازمان جمعیت هلال احمر کشور نیز در ادامه با بیان اینکه درصدد هستیم در هر روستا و محله‌ای یک خانه هلال تشکیل دهیم، گفت: این بین نیز آموزش‌های مورد نیاز نیز به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: این استان به سبب شرایط آب و هوایی  وطبیعی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

احمدی با بیان اینکه اگر خرده‌ فرهنگ‌ها درست مدیریت نشود به آفت در غیر این صورت با مدیریت و برنامه‌ریزی درست و مطلوب به فرصت تبدیل می‌شود، افزود: خوشبختانه البرز از نظر شاخص امنیتی در شرایط مطلوبی قرار دارد که این امر بیانگر فعالیت خوب اعضای شورای تامین استان است.

دبیرکل سازمان جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه هلال‌احمر بر اساس قانون ماموریت اصلی امداد و نجات را برعهده دارد اگر چه در سایر زمینه‌ها نیز می‌تواند کمک کند، خاطرنشان کرد: در بحث امداد و نجات کلیه استان‌ها با نگاه به برنامه ششم توسعه در حال بازنگری هستیم.

تدوین برنامه 5 ساله جمعیت هلال احمر کشور

وی با اشاره به اینکه درون هلال‌احمر به دنبال تدوین برنامه 5 ساله این سازمان هستیم، تصریح کرد: این مهم با محوریت اینکه کار و اقدامات امداد و نجات به لحاظ عمومی به سمت مردم سوق داده شود، اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم در هر روستا و محله‌ای یک خانه هلال تشکیل دهیم و در این بین نیز آموزش‌های مورد نیاز نیز به مردم ارائه شود، اظهار داشت: با اجرایی شدن این مهم در صورت بروز حادثه نخست افراد محلی در قالب تیم‌های هلال وارد عمل می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه اجرا شدن این امر باری را به دوش دولت نمی‌گذارد، بیان کرد: در حوزه داوطلبان، جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیازمند ساماندهی نیروهای تخصصی هستیم از طرفی استانداردسازی پایگاه‌های امدادی نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه هلال‌احمر استان البرز در منطقه بسیار قابل تقدیر است، افزود: در نظر داریم در هر پایگاهی حداقل دو کارمند ثابت آموزش دیده حضور داشته باشد و کلیه استان‌ها باید در این بخش به میانگین ملی برسند.

 دبیر سازمان جمعیت هلال احمر کشور با تاکید طرح راه‌اندازی مرکز هوایی هلال‌احمر کشور در حال مطالعه است که به طور قطع در این طرح نیاز به یک فرودگاه خاص و مجزا نداریم بلکه از ظرفیت‌هایی نظیر فرودگاه پیام و امام خمینی(ره) می‌توان استفاده کرد، گفت: با انجام این مهم کشور جمهوری اسلامی ایران در منطقه برجسته می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش بهداشت درمان و توانبخشی، توانایی کمک را داریم، اظهار داشت: توانمندی خدمت به مردم در این سازمان وجود دارد و امید است در شورای برنامه‌ریزی استان از لحاظ اعتباری نیز توجهی به بخش صورت گیرد.

احمدی با بیان اینکه هلال احمر در صورت بروز بحران و حوادث باید آمادگی کامل را داشته باشد که این مستلزم آموزش همگانی در جامعه است،اظهار کرد: کاهش خطرپذیری، مخاطرات و افزایش تاب‌آوری مردم باید مورد توجه قرار گیرد. سیدحمیدطهایی استاندار البرز نیز در این دیدار مشترک ضمن تشریح جایگاه استان البرز و موقعیت ویژه کوهستانی آن و ضرورت تجهیز پایگاه های امداد و نجات، شرایط راه ها، استقرار واحدهای صنعتی، اقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی و استقرار مراکز علمی و پژوهشی را از شاخصه های این استان برشمرد و گفت: این قابلیت وجود دارد که البرز به هاب ملی در سطح منطقه  تبدیل شود و بخشی از تجهیزات و امکانات امداد و نجات را در این استان مستقر نماید.

هیربدمعصومی معاون عمرانی استانداری نیز در ادامه با اشاره به حادثه خیز بودن البرز بخشی از مطالبات این حوزه را در استقرار پدفرودگاه و سایر تجهیزات و امکانات امداد و نجات در بحران ها و حوادث غیرقابل پیش بینی مورد تأکید قرار داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن