تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام اسامي ۲۴ تيم براي رقابت هاي جهاني تکواندوي مکزيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
اعلام اسامي ۲۴ تيم براي رقابت هاي جهاني تکواندوي مکزيک موج-فدراسيون جهاني در فاصله نزديک به يک ماه تا آغاز رقابت هاي جام جهاني اسامي ۲۴ تيم حاضر در اين مسابقات را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسابقات جام جهاني تكواندو كه به صورت تيمي برگزار مي شود، در سال ۲۰۱۵، به ميزباني «مكزيكوسيتي» و در تاريخ ۱۷ و ۱۸ آذر پيگيري خواهد شد و فدراسيون جهاني تكواندو از ۸ تيم در گروه مردان و ۸ تيم در گروه زنان براي شركت در اين رقابت‌ها دعوت كرده است.
اين دعوت كه براساس نتايج مسابقات جهاني ۲۰۱۵ روسيه صورت گرفته است در گروه مردان، به ترتيب تيم‌هاي ايران (قهرمان جهان ۲۰۱۵)، روسيه، ازبكستان، كره جنوبي، اسپانيا، بلژيك، تركيه و مكزيك (سهيه كشور ميزبان) جواز حضور در اين رقابت ها را دارند كه البته، تيم‌هاي اسپانيا و تركيه از حضور در اين مسابقات انصراف دادند و فدراسيون جهاني تكواندو بجاي اين دو كشور از آذربايجان و امريكا دعوت کرد تا تعداد تيم هاي حاضر در اين رقابت ها با ۸ تيم، تكميل شود.
اما در گروه زنان، به ترتيب تيم‌هاي كره جنوبي، چين تايپه، تركيه، چين، انگليس، روسيه، اسپانيا و مكزيك (سهميه كشور ميزبان) دعوت شده بودند كه تيم هاي تركيه، انگليس و اسپانيا انصراف خود را اعلام كردند و بجاي اين ۳ تيم كشورهاي امريكا، كرواسي و تايلند مجوز حضور در اين دوره از رقابت ها را پيدا كردند.
رقابت هاي جام جهاني به صورت تيمي برگزار مي‌شود و هر تيم مي‌بايست حداقل ۵ تكواندوكار داشته باشد و يا ۶ تكواندوكار كه يك هوگوپوش بعنوان نفر ذخيره اعلام مي‌شود.
با اعلام فدراسيون جهاني تكواندو، در گروه مردان كشورها مي‌بايست تركيب تيم خود را طوري انتخاب كنند كه مجموع وزن ۶ ورزشكار ۴۴۲ كيلوگرم يا كمتر و مجموع وزن ۵ ورزشكار ۳۶۸ كيلوگرم با كمتر باشد.
در گروه زنان نيز، مجموع وزن ۶ تكواندوكار بايد ۳۶۷ كيلوگرم يا كمتر و مجموع وزن ۵ تكواندوكار بايد ۳۱۳ كيلوگرم يا كمتر باشد.
همچنين فدراسيون جهاني به كشور‌ها اين مجوز را داده است كه از ۲ ورزشكار با مليت متفاوت در تركيب تيم خود بهره ببرند البته مشروط بر آنكه اين تكواندوكاران از تيم هاي مدعو به جام جهاني باشند.
گفتني است، در جدول قرعه كشي اين رقابت ها ۸ تيم به دو گروه ۴ تيمي تقسيم مي‌شوند كه كشور قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵، رنكينگ يك گروه اول است و كشور ميزبان، رنكينگ يك گروه دوم خواهد بود.
اما بيژن مقانلو، سرمربي تيم ملي تكواندوي كشورمان در خصوص تركيب تيم ملي ايران در مسابقات جام جهاني ۲۰۱۵، به خبرنگارارن گفت: «تركيب را به زودي اعلام خواهيم كرد اما درصدد هستيم تا از بازيكنان گرندپري استفاده نكنيم و با يك تيم مستقل در اين رقابت ها حضور داشته باشيم. البته اين بستگي به شرايط ما دارد و به زودي تركيب تيم را اعلام خواهيم كرد.ضمن اينكه ما محدوديت وزني داريم و بايد تكواندوكاران را طوري انتخاب كنيم كه بيشتر از وزني كه فدراسيون جهاني اعلام كرده است، نشود. فعلا تمريناتمان را پيگيري مي كنيم و به زودي در خصوص تركيب تيم جام‌جهاني تصميم خواهيم گرفت.»
تيم ملي تكواندوي كشورمان در مسابقات جام جهاني ۲۰۱۵ كه در مكزيك برگزار شد، عنوان سوم را به دست آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن