تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804789599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: اقتدار ایران با تداوم راه شهدا روزافزون می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: اقتدار ایران با تداوم راه شهدا روزافزون می‌شود استان‌ها > قزوین - اقتدار، عزت و جایگاه فاخر سیاسی ایران با تداوم راه شهدا و جهاد در راه خدا روزافزون می‌شود

به گرارش خبرآنلاین قزوین به نقل  از روابط عمومی ا یثار واحد قزوین، حجت‌اسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود شهید مهدی طیبی که در مصلای امام خمینی (س) شهر اسفرورین برگزار شد، با بیان  مصلای امام خمینی (س) شهر اسفرورین برگزار شد، با بیان اینکه انسان مومن همیشه از ظلمت به سمت نور و از گناه به سوی بندگی در حال حرکت است، گفت: شهدای ما اینگونه بودند چرا که با داشتن بندگی خالصانه، از خانه‌های خود به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای دفاع از اسلام هجرت کردند.
ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه ایمان یکی از مهمترین ویژگی‌های مهم شهدا بود، گفت: شهدای 8 سال دفاع مقدس به دلیل داشتن این مولفه به سوی جبهه‌ها رفتند و امروز بعد از گذشت 32 سال، شما مردم شهیدپرور اینگونه یادشان را گرامی می‌دارید.
این مسئول گفت: شهید مهدی طیبی از جمله شهدایی است که در سایه ایمان اهل هجرت شد و از پدر و مادرش خداحافظی کرد، به سوی سرزمین گرم و سوزان هجرت نمود و با حضور در عملیات خیبر، سال 62 سخت در راه خدا جهاد کرد و امروز در بهشت برین این شهید بزرگوار میزبان پدر و مادر وفادارش است.
وی با بیان اینکه شهید طیبی، قزوین را به نور قدوم خود نورانی کرد و آمد تا در این شهر مانند ستاره‌ای بدرخشد، افزود: این شهید بزرگوار مهاجر الی‌الله بود به همین دلیل وقتی از هجرت بازگشت شما مردم اینگونه باشکوه و عظمت به استقبال او آمدید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال باشکوه از شهید طیبی در سایه هجرت فی‌ سبیل‌الله او بود زیرا بدون ایمان، محبت خدا و اولیای خدا این استقبال تحقق پیدا نمی‌کرد.
ابوترابی‌فرد گفت: شما مردم قدرشناس با حضور غرور‌آفرین در کنار بدن مطهر شهید مهدی طیبی اعلام نمودید که شهدای عالی‌قدر عزت و عظمت نظام خود را از ایمان، هجرت و مجاهدت شهدا می‌دانیم و قدرشناس زحمات شما هستیم، این کار بزرگی است که مردم شریف اسفرورین و قزوین انجام دادند و در تشییع پاک این شهید بزرگوار به نمایش گذاشتید.

امنیت ایران ثمره مجاهدت شهدا است
وی با اشاره به اینکه امروز ایران در اوج اقتدار است، گفت: امروز این اقتدار در برابر دیدگان جهانیان از چه منزلت و شکوهی برخوردار است و این عزت و جایگاه فاخر سیاسی و امنیت ایران در قلب منطقه نا امن جنوب غربی آسیا مثال‌زدنی است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز نظام ایران برای ملت عراق و سوریه پیام‌آور امنیت است، گفت: امروز ملت‌های ستم دیده‌ای که در برابر قدرتهای شیطانی ایستادند، ملت ایران را تکیه‌گاه اقتدار خود می‌دانند.
ابوترابی‌فرد گفت: امنیت، اقتدار و فاخر سیاسی ایران، ثمره وحدت، انسجام ملی و مجاهدت شهدای عالی قدر دفاع مقدس و ایمان، هجرت و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافراز و صبور است که در برابر قدرتهای شیطانی ایستادند و برای ملت، عزت، عظمت و اقتدار به ارمغان آوردند.

اقتدار ایران با تداوم راه شهدا روزافزون می‌شود
وی گفت: برخی از جوانان مومن و مهاجر فی‌سبیل‌الله در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و به دلیل دستیابی به مقام والای ایثار و مجاهدت در راه خدا هجرت نمودند، که برخی به مقام جانبازی و آزادگی دست یافتند اما شهدای گرانقدر مانند مهدی طیبی در کنار مقام ایمان، هجرت و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نایل شدند، یعنی به حیات حقیقی و واقعی رسیدند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که اهل ایمان باشند، خداوند به آنها بهشت، حیات ابدی، واقعی و حقیقی می‌دهد که این حیات مراتبی دارد که یکی از بلندترین مراتب در عالم آخرت دادن روزی مداوم از سوی مبدا هستی به آنها است که این مرتبه شامل شهدای عالی‌قدر است.
ابوترابی‌فرد گفت: برای حفظ و تداوم جایگاه فاخر ایران بایستی اهل ایمان و هجرت بود و راه شهدا را تداوم بخشیم و باید تلاش کرد در سایه ایمان، معرفت و عمل صالح و دوری از گناه ایمان خود را ارتقا بدهیم تا با بندگی خالصانه اهل هجرت باشیم.
وی افزود: انسان‌های مومن بایستی هجرت الی الله باشند و این هجرت نتیجه عمل صالح و آراستگی به آموزه‌های قرآنی است و هر قدر خود را به این آموزه‌ها آراسته کنند در مقام هجرت پیش می‌روند و از دیگران سبقت می‌گیرند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری درباره ملت ایران، مومن، مهاجر و جهاد فی‌سبیل‌الله بودن آنها است چرا که با این مولفه بزرگ می‌توانیم موقعیت پراقتدار امروز کشور را تثبیت کنیم.

موفقیت در مذاکرات 1+5 ثمره خون شهدا بود
وی به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: ایران در این مذاکرات موقعیت فاخری داشت و همه دنیا اذعان داشتند که جمهوری اسلامی ایران با قدرت از یک موضوع فاخر سیاسی با همه قدرت‌های بزرگ وارد مذاکره شده و در برابر همه آنها از منافع خویش دفاع کرد، این جایگاه فاخر در سایه ایمان، هجرت و مجاهد فی سییل‌الله به دست آمد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این جایگاه برجسته که در مذاکرات بدست آوردیم ثمره خون شهدا، مجاهدت‌ها و مهاجران فی سبیل‌الله، وحدت، یکپارچگی ملت سیاسی ایران است.
ابوترابی‌فرد گفت: جهاد در راه خدا ما را به این دست ‌آورد سخت مذاکرات و این جایگاه رساند و اگر بخواهیم این موقعیت را حفظ کرده و اعتلا ببخشیم باید اهل ایمان، هجرت و جهاد باشیم تا این جایگاه فاخر تثبیت شده اوج گرفته و بتوانیم از منافع ملت ایران و اسلام دفاع کنیم.
وی افزود: دغدغه رهبری در این روزها، نگرانی تهدیدها و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است که ملت ایران همچنان مومن، مهاجر و مجاهد فی‌سبیل‌الله باشند تا توطئه‌های آنان را خنثی کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام 3 گانه باید اهل ایمان، مجاهد فی ‌سبیل‌الله باشند و شما مردم بزرگ راه شهدای عالی قدر را ادامه دهید و تداوم بخشید تا شاهد عزت و اقتدار روز افزون ملت بزرگ ایران باشیم.
گفتنی است: شهید مهدی طیبی دوازدهم فروردین ۱۳۴۰، در شهر اسفرورین از توابع تاکستان به دنیا آمد و تا چهارم ابتدایی درس خواند و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.
این شهید بزرگوار هفتم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و پیکرش تا سال جاری در منطقه برجا ماند.
پیکر مطهر شهید خیبرشکن مهدی طیبی بعد از گذشت 32 سال، طی تفحص کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام ستاد کل نیروهای مسلح، در جزیره مجنون تفحص، شناسایی و در گلزار شهدای شهر اسفرورین به خاک سپره شد.    

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




سه شنبه 19 آبان 1394 - 09:09:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن