تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم‌انداز کلان تفکيک پسماند از مبدا براي جلوگيري از دور ريز سرمايه اقتصادي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۲:۱۴ق.ظ)
چشم‌انداز کلان تفکيک پسماند از مبدا براي جلوگيري از دور ريز سرمايه اقتصادي کشور موج - معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 21 گفت: چشم‌انداز کلان تفکيک پسماند از مبدأ با توجه به نگاه مديريت جهادي کلان‌شهر تهران، جلوگيري از دور ريز و اتلاف قسمت مهمي از سرمايه اقتصادي کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، افشين سارويي ضمن اعلام اين مطلب گفت: تدابيري در راستاي بهبود وضعيت تفکيک پسماند خشک از مبدأ و افزايش سطح رضايت‌مندي شهروندان اتخاذ شده است که به زودي و در حداقل بازه زماني ممکن اجرا خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به اين که چشم‌انداز کلان تفکيک پسماند از مبدأ با توجه به نگاه مديريت جهادي کلان‌شهر تهران، جلوگيري از دور ريز و اتلاف قسمت مهمي از سرمايه اقتصادي کشور است، خاطرنشان کرد: تمامي تلاش ما در سطح محلات 13 گانه منطقه، فرهنگ‌سازي ميان شهروندان با هدف کاهش حجم زباله و اصلاح الگوي مصرفي است که رسيدن به اين مهم، عزمي جدي و راسخ را از سوي همگان مي‌طلبد.
سارويي افزود: تلاش و جديت زيادي از سوي معاونت خدمات شهري و محيط زيست منطقه 21 جهت استخراج طلاي کثيف از ميان زباله‌هاي توليد شده توسط شهروندان در سطح منطقه وجود دارد که برنامه‌هاي مدوني به همين منظور در قالب طرح بازيافت و تفکيک پسماند از مبدأ صورت گرفته است.
معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه 21 تأکيد کرد: استفاده شهروندان از کالاهاي مصرفي قابل بازيافت و برگشت‌پذير به چرخه طبيعت به جاي کالاهاي غيرقابل بازيافت نقش بسيار مهمي در زمينه بازيافت زباله‌ها دارد که اميد است با توجه شهروندان به اين امر موجبات همراهي و خدمت‌رساني هر چه بيشتر شهرداري به مردم در خصوص اين معضل شهري فراهم آيد.
وي در پايان متذکر شد: با توجه به مشکلات، مسائل و همچنين هزينه‌هاي هنگفتي که در روند پيچيده چرخه تفکيک و بازيافت پسماند خشک از زباله‌هاي تر وجود دارد، فرهنگ‌سازي در خصوص تفکيک پسماند خشک از مبدأ توسط شهروندان به صرفه و صلاح شهرداري تهران و در ابعاد وسيع‌تر به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن