تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزیده 90 / بروز رسانی می‌شود از حضور داور نجات دهنده تا موضع‌ فردوسی‌پور درباره مایلی‌کهن و کی‌روش+فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزیده 90 / بروز رسانی می‌شود
از حضور داور نجات دهنده تا موضع‌ فردوسی‌پور درباره مایلی‌کهن و کی‌روش+فیلم
داوری که جان یکی از بازیکنان فوتبال کشورمان را در جریان بازی نجات داد میهمان برنامه 90 بود.

خبرگزاری فارس: از حضور داور نجات دهنده تا موضع‌ فردوسی‌پور درباره مایلی‌کهن و کی‌روش+فیلم



به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته کشورمان پرداخت. سوال پیامکی این برنامه به مهم‌ترین دلیل اشتباهات داوران در این فصل اختصاص داشت. مخاطبان برنامه 4 گزینه کافی نبودن دستمزد و بی‌انگیزگی داوران، کم‌توجهی به آموزش و ارتقاد سطح قضاوت، ناامادگی جسمی و روحی داوران و ناهماهنگی بین دپارتمان و کمیته داوران را پیش رو داشتند.

سعید آل‌وردی کمک داوری که جان محمد تیغ‌نورد بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان را نجات داد اولین میهمان برنامه بود. وی در صحبت‌هایی درباره اتفاقی که در این باره رخ داد توضیحاتی را مطرح کرد. وی گفت: من 5 سال است که در لیگ برتر قضاوت می‌کنم و 15 سال است که داوری می‌کنم، در دقیقه 85 این برخورد میان تیغ نورد و بازیکن خونه به خونه رخ داد و من سریعا خودم را بالا سر بازیکن رساندم و در همین هنگام دهان این بازیکن هم قفل شده بود، دندان‌های بازیکن را باز کردم و زبان او را با انگشت به حالت عادی بازگرداندم و عمل احیا انجام دادم و مشکل تنفسی این بازیکن برطرف و با آمبولانس راهی بیمارستان شد. وی افزود: تیغ‌نورد دهانش کف کرده بود و صورتش سیاه شده بود که خوشبختانه پس از اقداماتی که انجام شد، خطر رفع شد. پس از این اتفاق تیغ نورد فردای آن روز با من تماس گرفت و از من تشکر کرد. آل وردی گفت: پس از این کار به علت استرس زیاد و وضع وخیم بازیکن دچار سرگیجه شدم و با کمک مسئولان تیم خونه به خونه و برگزارکنندگان بازی توانستم به حالت عادی بازگردم و 5 دقیقه باقیمانده بازی را هم به پایان برسانیم.  

*این فیلم را ببینید.

  فردوسی‌پور مجری برنامه 90 اتفاقات رخ داده پیرامون تیم ملی فوتبال و موضع‌گیری‌هایی که دبیرکل فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش انجام دادند را تقبیح کرد. وی در ادامه صحبت‌های خود نسبت به صحبت‌های محمد مایلی کهن مدیر تیم ملی امید درباره تیم ملی موضع گرفت و گقت که وی عناد دارد. مجری برنامه 90 مصاحبه کارلوس کی‌روش را هم بد عنوان کرد که هیچ کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد.   در ادامه گفت‌و‌گویی با اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان برقرار شد. اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره حضور اسکوچیچ در سپاهان اظهار داشت: هنوز اسکوچیچ حضورش در سپاهان قطعی نشده است ما برای انتخاب سرمربی اهدافی را تعیین کردیم و به سه گزینه رسیدیم که یکی از این گزینه دراگان اسکوچیچ است و حضور وی منوط  به آن است که ایشان قراردادش را با تیم فوتبال فولاد فسخ کند. وی افزود: ایشان زمانی که فسخ قرارداد خود را با تیم فولاد به باشگاه سپاهان ارائه کند با وی مذاکره می‌کنیم. باقریان افزود: ما مستقیماً با اسکوچیج هیچ مذاکره‌ای نداشتیم‌ بلکه از طریق مدیر برنامه‌هایش ایشان درباره حضور در سپاهان تمایل نشان دادند  و ما هم گفتیم که پس از فسخ قرارداد با باشگاه فولاد می‌توانیم به مذاکره با این مربی بپردازیم. وی درباره دو گزینه دیگر سرمربی‌گری سپاهان افزود: دو گزینه دیگر سرمربی‌گری سپاهان هم خارجی هستند. باقریان درباره مصاحبه خود با خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه تیم ملی باید التماس سپاهانی‌ها را بکند، گفت: بازیکنان سپاهان را تیم ملی تربیت نمی‌کند و مسئولیت آماده‌سازی آن‌ها باشگاه‌ها هستند و در نهایت باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند.   *این فیلم را ببینید.

  گزارشی درباره شکایت ژوزه مانوئل از پرسپولیس پخش شد و اشاره شد به اینکه پرسپولیس در زمان محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس سه قرارداد با این سرمربی پرتغالی منعقد کرده است و در پایان عنوان شد که احتمال دارد قرمزپوشان بابت شکایت ژوزه بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.



  *این فیلم را ببینید.

جوابیه رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هم به 90 ارسال شد و مجری برنامه آن را خواند.   *این فیلم را ببینید.

  گزارشی از حاشیه دیدار ذوب آهن و پرسپولیس پخش شد.

    *این فیلم را ببینید.

  هدایت ممبینی کارشناس داوری برنامه 90 بود و درباره اتفاقات دیدار داوری ذوب آهن - پرسپولیس صحبت‌هایی را عنوان کرد.   *وی اخراج دروازه‌بان پرسپولیس را اشتباه عنوان کرد و عنوان کرد که پرسپولیس نباید 10 نفره می‌شد. *نورالهی به خاطر تکل خشنی که انجام داد باید به جای زرد کارت قرمز دریافت می کرد. در این صحنه کاوه رضایی هم به او فحاشی کرد که قابل لب خوانی بود. *رجب زاده در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد که خطا نبوه است. در ادامه جهانبازی داور مسابقه هم روی خط تلفنی برنامه آمد و این صحبت‌ها را تایید کرد و گفت که با هماهنگی با کمک داور این تصمیم را گرفته و او از صحنه دور بوده است و هیچ داوری نمی‌توانست خود را به سریعا به محل وقوع اتفاق برساند.   *این فیلم را ببینید.  

آنالیز بازی ذوب آهن - پرسپولیس پخش شد.

*این فیلم را ببینید.

  گزارشی از بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی که با برتری سه بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید، پخش شد.   گزارش داوری استقلال - فولاد پخش شد. *بر روی آرش برهانی خطای پنالتی توسط بازیکن فولاد صورت گرفت و بازیکن تیم فولاد هم می‌توانست اخراج شود که داور این تصمیمات را نگرفت.   *این فیلم را ببینید.

  دیگر میهمان برنامه 90 فریدون زندی بود هافبک سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران که به تازگی اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

  وی درباره خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال گفت که خیلی روی این موضوع فکر کرده است و این تصمیم برای او سخت بوده است.   ادامه دارد...


لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


94/08/19 - 00:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن