تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804109329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه‌هاي كرش براي بازي با گوام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دغدغه‌هاي كرش براي بازي با گوام
باران پاييزي برنامه تيم ملي را تغيير و فضاي آن را تحت‌تأثير خود قرار داده است. بازيكنان با طراوت بيشتري تمرين مي‌كنند. روحيه و انگيزه را مي‌توان در چهره آنها ديد، اما كرش همچنان با دغدغه‌هاي بازي با گوام دست به گريبان است و نگراني را مي‌توان در خطوط صورت او ديد.
نویسنده : دنيا حيدري 


باران پاييزي برنامه تيم ملي را تغيير و فضاي آن را تحت‌تأثير خود قرار داده است. بازيكنان با طراوت بيشتري تمرين مي‌كنند. روحيه و انگيزه را مي‌توان در چهره آنها ديد، اما كرش همچنان با دغدغه‌هاي بازي با گوام دست به گريبان است و نگراني را مي‌توان در خطوط صورت او ديد. اينكه آيا مي‌تواند شاگردانش را بعد از بازي پنج‌شنبه تمام و كمال به مصاف گوام بفرستد يا بايد سيستم تيم و تركيب آن را به دليل اتفاقات ناخواسته تغيير دهد.
قرار بود تمرين ديروز در زمين شماره يك ورزشگاه آزادي برگزار شود. اما باران، مسير تمرين شاگردان كرش را تغيير مي‌دهد، هواي متغير پاييزي اگرچه طراوتي خاص به تمرين ملي‌پوشان بخشيده اما آنها را وا مي‌دارد تا خود را به زمين كمپ تيم‌هاي ملي برسانند. قبل از شروع كرش دقايقي را با شاگردانش گفت‌وگو مي‌كند. آنها را دور هم جمع و نكاتي را به آنان گوشزد مي‌كند. به اهميت بازي پنج‌شنبه برابر تركمنستان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه اشاره مي‌كند و از آنها مي‌خواهد تا خود را وارد بازي‌هاي گوام نكنند و با انگيزه و روحيه تمرينات را دنبال كنند تا در دو بازي پيش‌رو بهترين نتيجه را بگيرند. صحبت‌هاي او 50 دقيقه طول مي‌كشد. ملي‌پوشان در سكوت به حرف‌هاي كرش و كادر فني گوش مي‌دهند و سپس با تأخير، اما روحيه‌اي بالا تمرين را آغاز مي‌كنند.
  
افزايش روحيه تيمي با حضور سه لژيونر
حاج‌صفي، عزت‌اللهي و انصاري‌فرد، سه لژيونر ديگري هستند كه پس از برگزاري رقابت‌هاي اين هفته فوتبال در اروپا خود را به كادر فني معرفي مي‌كنند. ميلاد محمدي، بازيكن تيم فوتبال راه‌آهن كه در چند روز گذشته مسائلي در خصوص دعوت نشدنش به تيم ملي مطرح شده بود نيز با تصميم كادر فني به تمرينات اضافه شده تا تعداد سربازان كرش به 22 نفر برسد. حضور اين سه لژيونر فضاي تمرين را تغيير و انگيزه ملي‌پوشان را افزايش داده است، اما هنوز عليرضا حقيقي، سردار آزمون، پژمان منتظري، رضا قوچان‌نژاد و عليرضا جهانبخش لژيونر‌هاي غايب تيم ملي هستند.
  
تمرين با 6 دروازه
بعد از گرم كردن 20 دقيقه‌اي، بازيكنان در دو گروه سفيد و قرمز در قسمت كوچكي از زمين با شش دروازه تمرينات تاكتيكي خود را مرور و گلرها نيز زير نظر گاسپار اختصاصي كار مي‌كنند. آن هم با توپ‌هاي سه‌بعدي، توپ‌هايي كه هنگام ضربه زدن به دليل حالتي كه دارند، جهت‌شان مشخص نيست و كار دروازه‌بان‌ها را براي گرفتن توپ سخت مي‌كند. فوتبال درون‌تيمي در يك نيمه زمين، برنامه بعدي است كه نكته جالب آن حضور طارمي با كاور زردرنگ است. او كه به دليل دو اخطاره بودن نمي‌تواند برابر تركمنستان بازي كند در اين فوتبال درون‌تيمي براي هر دو تيم بازي مي‌كند و با پاسكاري و ارسال‌هاي بلند وظيفه توپ‌رساني به هم‌تيمي‌هايش را براي گلزني دارد.  
  
تمركز روي تركمنستان و دغدغه گوام
كرش تمام تمركز خود را روي بازي با تركمنستان گذاشته است. شاگردان او بعد از آنكه ساعت 15 پنج‌شنبه به مصاف تركمنستان مي‌روند، بايد بلافاصله راهي فرودگاه شوند تا ايران را براي مصاف با گوام ترك كنند، اما دغدغه‌هاي او براي اين دو بازي همچنان به قوت خود باقي است. سيدجلال حسيني، سردار آزمون و پژمان منتظري هم به علت مصدوميت به بازي مقابل تركمنستان نمي‌رسند. سيدجلال البته از يك‌شنبه نرم دويدن را شروع كرده است و آخر هفته هم كار با توپ را آغاز مي‌كند تا براي بازي‌هاي آتي بتواند تيم را همراهي كند. حاج‌صفي هم به دليل صادر نشدن ويزا نمي‌تواند تيم را براي بازي با گوام همراهي كند و ميلاد محمدي به همين دليل و به عنوان جايگزين او دعوت شده است. افشين پيرواني، مدير تيم ملي مي‌گويد: «متأسفانه براي گرفتن ويزاي گوام مشكلات زيادي داريم و نمي‌دانيم با آنها بازي داريم يا با كشورهاي ديگر. حاج‌صفي چون از آلمان براي ويزا اقدام كرده به هيچ عنوان نمي‌رسد. انصاريفرد اما مشكلي از اين بابت ندارد. براي سفر به كشور گوام بايد ويزاي امريكا بگيريم و اين شرايط را متفاوت كرده، اين مسئله از دست ما خارج بود و راهكاري است كه حريف براي ضربه زدن به ما انجام مي‌دهد.»
  
سرمربي اجازه صحبت ندارد
در اين مواقع همواره كرش با حضور در ميان خبرنگاران سعي در بالا بردن روحيه تيمي داشت و حتي سعي مي‌كرد با صحبت‌هايش روحيه مردم را نيز تحت‌تأثير قرار دهد و حمايت آنها را بيش از پيش كند، اما بعد از اتفاقات اخير حالا او بدون اجازه كتبي كفاشيان اجازه حضور در كنفرانس را هم ندارد و با وجود گذشت پنج روز از آغاز تمرينات تيم ملي، او هنوز كلامي با خبرنگاران رد و بدل نكرده و اين مسئله شرايط را براي او كه در اينگونه مواقع سعي دارد با مصاحبه‌هايش جو را به سود تيمش تغيير دهد، بسيار سخت است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن