تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812904197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنایتی: نسکافه هم داریم چه رسد به آب‌معدنی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عنایتی: نسکافه هم داریم چه رسد به آب‌معدنی
مهاجم باتجربه سیاه جامگان مشهد می‌گوید هیچ کم و کسری در این تیم ندارند و تنها مشکلشان عدم نتیجه‌گیری است که امیدوار است بعد از وقفه این موضوع هم حل شود.

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در مورد شرایط سیاه جامگان گفت: خدا را شکر شرایط خوب است خدا را شکر همیشه در تمرینات خوب هستیم ولی نمی‌دانم چرا در بازی یک مدل دیگر می‌شویم. فکر می‌کنم این مساله به خاطر بی‌تجربگی اتفاق می‌افتد وگرنه در تمرینات که شرایط بهتری در تیم حکمفرماست. امیدوارم که در این تعطیلات بتوانیم از فرصت استفاده کنیم و آماده جنگ بسیار سختی در تعطیلات شویم. اوضاع از این بهتر نمی‌شود مگر اینکه بچه‌ها درک کنند دارند در لیگ‌برتر بازی می‌کنند وگرنه از دست رفتن امتیاز در ادامه برایمان گران تمام می‌شود.

او در مورد صحبت فرهاد کاظمی مبنی بر اینکه سختی‌های تیم روی دوش عنایتی است ادامه داد: آقای کاظمی به من لطف دارد. با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. تیم ما 6 گل زده که من 4 پاس گل دادم و یک گل زدم در حالی که دادن پاس گل وظیفه من نیست خود آقای کاظمی شاهد است که در تمرینات شبیه به تیم‌های قهرمان و بالای جدول تمرین می‌کنیم اما نمی‌‌‌دانم در حین بازی‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد. امیدوارم اعتماد به نفس به تیم ما برگردد ولی من از این وضعیت هیچ دلخوری ندارم و با تمام وجود تمرین می‌کنم.

این بازیکن که به نوعی به دلیل کسوتی که دارد، در اکثر تیم‌هایی که بازی می‌کرده نفر اول آن تیم بوده در پاسخ به این سوال که آیا این قضیه شرایط را برایش دشوار نمی‌کند؟ می‌گوید: بالاخره این یک نوع شخصیت است که در من ایجاد شده و همه هواداران نیز توقعات بالایی از من دارند. این موضوع از جهتی برای من انگیزه ایجاد می‌کند ولی از طرفی هم سخت است چون فوتبال یک بازی گروهی است و یک نفر در آن نقش ندارد. هر اتفاقی هم در تیم بیافتد آن کسی که با انگشت نشانه‌اش می‌دهند من هستم. تمام توانم را به کار می‌گیرم تا تیم بتواند جایگاه خوبی در جدول کسب کند و مردم خوشحال شوند.

عنایتی در پایان در مورد صحبت‌های بازیکن اخراجی‌شان سجاد رهبر در مورد اینکه آنها در تمرینات مشکل داشتند افزود: شما باید از بازیکنانی سوال کنید که در تیم ما هستند نه بازیکنی از تیم ما رفته و فکر می‌کنم که اصلا فوتبال را درک نکرده زیرا بازیکن نمی‌تواند هر وقت دلش خواست برود و هر وقت که خواست بیاید. من یک مصاحبه از این بازیکن خواندم مبنی بر اینکه ما در تمرینات آب معدنی نداریم شما می‌دانید که من اهل دروغ نیستم اگر سر تمرین ما نسکافه نباشد، من خودم با تدارکات درگیر می‌شوم. (می‌خندد) سر تمرین هم چای داریم، هم ویتامین داریم و هم میوه خلاصه همه چیز هست. 3 ماساژور داریم در ضمن برخی از بچه‌ها تا 40درصد از پول‌هایشان را گرفتند درست نیست برای عدم نتیجه‌گیری یکسری توجیهات بیاوریم و اعمال زشت‌مان را اینگونه بپوشانیم از آنجایی که یادم می‌آید نظم و انضباط سرلوحه کار آقای کاظمی بوده نه تنها او بلکه هر مربی‌ای که می‌خواهد موفق شود نباید از بی‌انضباطی‌ها چشم‌پوشی کند.

سیاه جامگان غلامرضا عنایتی

ارسال به تلگرام


17:49  1394/08/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن