تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805768199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله‌زاده: نیم فصل سربازی‌ام تمام است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عبدالله‌زاده: نیم فصل سربازی‌ام تمام است
احمد عبدالله‌زاده یا به عبارتی بازیکن سرباز تراکتورسازی که مدتی است برای تیمش به میدان می‌رود و بازی‌های خوبی نیز برای تیمش به نمایش می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان سرخپوشان تبریزی که خیلی وقت است صحبتی انجام نداده در طی این مصاحبه در مورد خیلی از این مسائل و اتفاقات سخن به میان آورد.
مصمم شده‌ایم دل مردم آذربایجان را شاد کنیم خدا را شکر توانستیم از بازی جام‌حذفی مقابل سایپا دست پر بیرون بیاییم. این اتفاق به کمک هوادارانمان که برای حمایت از تراکتور به تهران آمده بودند اتفاق افتاد و ما توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. شرایط تیم بهتر از قبل شده، بچه‌ها مصمم هستند به روند رو به رشدشان ادامه بدهند. گرچه کار سخت است زیرا از بازیکنان پارسال فقط 3، 4 نفر در تیم باقی مانده‌اند و بقیه جدید هستند که همه نفرات باید با هم هماهنگ شوند. ان‎شاءالله بتوانیم به روند خوبمان ادامه دهیم و دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.
اعتراضی به نیمکت‌نشینی نخواهم کرد خدا را شکر کادرفنی و بازیکنان از بازی من مقابل سایپا راضی بودند. در تیم ما هافبک وسط‌های خیلی خوب وجود دارد و ترافیک در پست من زیاد است. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم موفقیت تیم است. اگر کادرفنی و آقای تونی از من بخواهند بازی می‌کنم اگر هم نه روی نیمکت می‌نشینیم و هیچ اعتراضی نمی‌کنم.
از کسری استفاده کنم سربازی‌ام نیم فصل تمام است در مورد اینکه چه زمانی خدمتم در این تیم تمام می‌شود باید بگویم که اگر از کسری استفاده کنم، نیم فصل سربازی من تمام است. هنوز تصمیم قطعی‌ام را نگرفته‌ام منتظرم نیم فصل تمام شود تا ببینم چه چیزی پیش می‌آید.
فدراسیون تلاش می‌کند ما سربازها به تیم‌ملی برگردیم من در تیم‌ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان خدمت کرده‌ام و برای مملکتم و تیم‌ملی جان کندم. خیلی دوست دارم دوباره برای تیم‌ملی بازی کنم ولی به دلیل مشکلات سربازی هنوز این مجوز نداده‌اند، فدراسیون دارد تلاش می‌کند این مشکل حل شود. ان‎شاءالله نظام وظیفه نیز به ما کمک کند و اجازه بدهند برای تیم‌ملی بازی کنیم.
فولاد نیاز به یک گلزن دارد متاسفانه فولاد در شرایط بدی افتاده، اوایل فصل اسکوچیچ یک لیست برای خرید بازیکنان به باشگاه داد که نتوانستند آنها را جذب کنند. بعدش لیست دوم داد که آن بازیکنان مورد نظر نیز جذب نشدند و در نهایت لیست سوم را داد. شاید خیلی از بازیکنان سخت به فولادخوزستان بیایند زیرا باتوجه به گردوخاک، گرما و مسائل دیگری که وجود دارد، اذیت می‌شوند. البته این را هم بگویم که بازیکنان فولاد در حال حاضر خیلی خوب هستند فقط نبود یک گلزن خوب مشکل‌ساز شده، آقای اسکوچیچ دارد تلاش خودش را می‌کند. من ازانتقادهایی که می‌شود تعجب می‌کنم.
بیشتر فوتبالم را مدیون اسکوچیچ هستم فولاد داشت جان می‌گرفت که سربازهایش را از دست داد اما با همه این‌ها اسکوچیچ پشت تیم ماند و خیلی هم تلاش کرد و به جوان‌ها میدان داد. به شخصه مدیونش هستم واقعا مربی خیلی خوبی است، بیشتر فوتبالم را مدیون او هستم. از هواداران می‌خواهم که از اسکوچیچ و بازیکنان حمایت کنند زیرا فولاد پتانسیل اینکه بالا بیاید را دارد. جایگاه فولاد پانزدهمی جدول نیست.
ناراحت وضعیت فولاد هستم فولاد چند بازی است که خوب بازی می‌کند ولی گلزن ندارد. کناره‌ها خوب هستند و در آنجا فولاد شریفات، ابراهیمی، بدرلو، چاگو و غیره را دارد و فقط نیاز به یک فوروارد گلزن دارد که آنها می‌توانند در ادامه یک بازیکن خارجی خوب جذب کنند. به هر حال من 7، 8 سال در این باشگاه بودم و ناراحت وضعیت الانشان هستم. فولاد درگیر یکسری مشکلات شده، ان‎شاءالله آنها حل شوند و این تیم به بالای جدول بیاید.
والی بهترین مدافع است وقتی بازیکنانی مثل رحمانی، رفیعی، افشین، کرمی، سروش سعیدی و ایوب والی را از فولاد گرفتند، این تیم دچار مشکل شد برای مثال به نظر من والی بهترین مدافع است و حقش نبود که 2 سال محروم شود. امیدوارم برگردد و مسوولان فدراسیون و رئیس کمیته دوپینگ به بازگشت این مهره موثر کمک کنند. امیدوارم بازیکنانی که از آنها نام برده‌ام و الان از فولاد جدا شدند بتوانند موفق و دلخوشی خانواده‌های خود باشند.
امیدوارم هر کس به فولاد می‌آید موفق باشد وقتی از این بازیکن در مورد شایعه رفتن اسکوچیچ و آمدن نعیم سعداوی به عنوان مربی جدید به فولاد سوال شد پاسخ داد: من نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. امیدوارم که هر چه که پیش بیاید به صلاح فولاد باشد. اگر قرار است آقای اسکوچیچ جدا شود برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم از طریق رسانه‌ها خبرهایی را شنیده‌ام که صحت و سقم آنها را نمی‌دانم. بالاخره یکی از گزینه‌های مربیگری فولاد آقای سعداوی است، ایشان زحمت زیادی برای جوان‌ها و تیم‌های پایه کشیده و به شخصه به خودم خیلی کمک کرده تا بتوانم رشد کنم. امیدوارم هر کس که به فولاد می‌آید موفق باشد.
پرشورها باید صبور باشند در آخر  اینکه از هواداران تبریزی و تراکتور تشکر می‌کنم از آنها می‌خواهم که به فکر تیم باشند. تراکتور هوداران پرشور زیادی دارد که قهرمانی را فصل پیش از آنها گرفتند و بنابراین آنها امسال انتظار زیادی دارند. واقعا این تیم خیلی خوب است ولی هواداران فقط باید صبور باشند.

تراکتورسازی تبریز احمد عبدالله زاده

ارسال به تلگرام


15:12  1394/08/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن