تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی
بیش از 80 درصد فیلمبرداری «امکان مینا» تازه ترین اثر سینمایی کمال تبریزی انجام شده است و پیش بینی می شود در هفته اول آذر ماه به اتمام برسد.
آفتاب : کمال تبریزی کارگردان پر کار این سال های سینمای ایران ترجیح داده تا جدیدترین ساخته خود را به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، در سکوت کامل خبری جلوی دوربین برد. فیلمبرداری «امکان مینا»، 8 مهر‌ماه آغاز شده است و پیش بینی می شود در هفته اول آذر ماه به اتمام برسد.

به گزارش تسنیم، هم اکنون بیش از 80 درصد فیلمبرداری این کار انجام شده است و بطور همزمان، محمد رضا موئینی و هدی موئینی 60 دقیقه از فیلم را تدوین اولیه کردند.


جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی

جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی



همکاری مجدد کمال تبریزی با منوچهر محمدی موردِ کنجکاو برانگیز فیلم است. همکاری دو نفره ای که تجربه های موفقی را پشت سر گذاشته اند و این بار برخلاف آن تجربیات، در درامی مربوط به دهه 50، همکاری کرده اند.


جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی

جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی




جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی



میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری و سیامک احصایی بازیگران این فیلم هستند.


جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی



جدیدترین تصاویر از فیلم جدید کمال تبریزی



سایر عوامل فیلم عبارتند از: فیلمنامه نویس: فرهاد توحیدی، کارگردان : کمال تبریزی، تهیه کننده : منوچهر محمدی، مدیر فیلمبرداری : فرشاد محمدی، دستیار کارگردان : محمد ثقفی، مدیر تدارکات : سید رسول حاتمی، طراح صحنه و لباس : بهزاد کزازی، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح گریم : سعید ملکان، مدیر تولید : مجید کریمی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : علی مردانه، تدوین : محمد رضا موئینی و هدی موئینی، جلوه های ویژه بصری : بهنام خاکسار، عکاس : زهرا مصفا.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تردید ، شک و سر انجام خیانت ، زندگی عاشقانه مهران و مینا را به مسیر تازه ای می کشاند.

فیلم سینمایی «امکان مینا» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود.



تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن