تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام به دلیل عارضه‌ى پروستات، صبح امروز (18آبان ماه) در بیمارستان‌ آیت‌الله گلپایگانی قم بستری و تحت عمل جرّاحى قرار گرفتند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان ساعت 13:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،حجت الاسلام علی‌رضا ملک محمدی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مصاحبه‌ای ضمن ابراز رضایت  کامل از عمل جراحی پروستات انجام شده، گفت: این عمل جراحی بدون بیهوشی و با بی‌حسی موضعی انجام شد و وضعیت عمومی نماینده ولی فقیه دراستان کاملا خوب و طبیعی  است.
وی همچنین افزود: عمل پروستات برای افراد در محدوده سنی سالمندی و حتی میانسالی، عمل رایجی است که در اغلب موارد نیاز به برداشتن پروستات بوجود می‌آید.
حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی افزود: مدتی بود که این عارضه در امام جمعه شهرکرد ایجاد شده بود و نظر پزشکان این بود که اکنون زمان مناسبی برای عمل است و حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام  نیز از نظر پزشکان معالج تبعیت کردند.
وی  در خصوص فرآیند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نیم ساعت با بی‌حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی و بدون هرگونه عارضه‌ای انجام شد.
حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی  ادامه داد: امام جمعه شهرکرد در طول عمل در هوشیاری کامل بودند و صحبت می‌کردند و اکنون نیز در وضعیت خوبی هستند و از بنده خواستند که سلامت ایشان را به مردم ابلاغ کنم.
وی با اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه دراستان  در خصوص انجام عمل در یک بیمارستان دولتی،افزود: حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام تأکید داشتند که مزاحمتی برای سایر بیماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد.
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوالی درباره زمان ترخیص امام جمعه شهرکرد از بیمارستان نیز گفت: بطور معمول مراقبت‌های بعد از این عمل برای همه بیماران بین 3 تا 5 روز در بیمارستان انجام می‌شود و در خصوص ایشان نیز همین روند طی خواهد شد
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن