تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد معاون آب و آبفاي وزارت نيرو از تصفيه خانه فاضلاب يزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۲ب.ظ)
بازديد معاون آب و آبفاي وزارت نيرو از تصفيه خانه فاضلاب يزد موج - معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا به همراه جمعي از مديران صنعت آب استان از تصفيه خانه فاضلاب يزد بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بازديد از تصفيه خانه فاضلاب لجن فعال (sbr)، وتلند طبيعي، سيستم بركه تثبيت و فضاي سبز ايجاد شده به مساحت 200 هكتار ديدن كرد.
مدير تصفيه خانه فاضلاب يزد گفت: اين تصفيه خانه در دو مدول اجرا شده كه مدول اول به روش بركه تثبيت بوده و جمعيتي بالغ بر 75 هزار نفر در شهر يزد را تحت پوشش قرار داده و مدول دوم به روش لجن فعال (SBR) است.
سيد وحيد غلمان اظهار کرد: روش لجن فعال(SBR) يكي از روش هاي پيشرفته تصفيه فاضلاب بوده كه از پساب خروجي آن با توجه به كيفيت بالا مي توان علاوه بر آبياري اراضي كشاورزي بخشي از آب مورد نياز برخي صنايع را نيز تامين نمود.
غلمان افزود: تصفيه خانه فاضلاب لجن فعال با دبي افق طرح به ميزان 375 ليتر در ثانيه، جمعيتي بالغ بر 150 هزار نفر را تحت پوشش قرار مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن