تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌ها مهم‌ترين ارکان رشد و ارتقاي امنيت در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۷ب.ظ)
رسانه‌ها مهم‌ترين ارکان رشد و ارتقاي امنيت در جامعه هستند موج - فرمانده انتظامي آذربايجان غربي به نقش تأثيرگذار رسانه‌ها در توليد و حفظ امنيت جامعه اشاره کرد و گفت: صداوسيما و رسانه‌هاي شنيداري و ديداري به عنوان ارکان مهم رشد و ارتقاي امنيت در جامعه هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار ظهرايي، رئيس حراست کل سازمان صداوسيماي کشور، در ديدار با سردار ناصر اصلاني، فرمانده انتظامي آذربايجان غربي، گفت: حضور پليس در جامعه نشان از حاکميت امنيت و آرامش است.
وي افزود: ارتباط و نزديکي نيروي انتظامي و صداوسيما آرامش رواني و امنيتي را به دنبال داشته و از ثمرات اين ارتباط، کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و جلب اعتماد مردم خواهد بود.
سردار ظهرايي ادامه داد: صداوسيما در حوزه‌هاي مختلفي همچون آموزش، تبادل اطلاعات، مقابله با تهديدات و... نيازمند همکاري با ناجاست و همکاري اين دو ارکان هر دو مجموعه را مصون از آسيب‌ها نگه مي‌دارد.
در اين ديدار سردار ناصر اصلاني به نقش تأثيرگذار رسانه‌ها در توليد و حفظ امنيت جامعه اشاره کرد و گفت: صداوسيما و رسانه‌هاي شنيداري و ديداري به عنوان ارکان مهم رشد و ارتقاي امنيت در جامعه هستند.
وي افزود: امنيت و احساس امنيت، مطالبه مردم از نيروي انتظامي است و پليس در کنار مجموعه‌اي همچون صداوسيما در اين امر موفق خواهد بود.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي ضمن قدرداني از همکاري تنگاتنگ صداوسيماي با انتظامي استان در توليد و پخش اخبار و هشدارهاي انتظامي و اجتماعي، از عملکرد مطلوب مديران صداوسيما در طول سال تقدير کرد.
در ادامه اين نشست، مسعود مجرد، مدير کل صداوسيماي مرکز استان آذربايجان غربي، ضمن تقدير از تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس در برقراري نظم و امنيت عمومي، آمادگي صداوسيماي مرکز استان را براي پوشش اقدامات و فعاليت‌هاي نيروي انتظامي در طول سال اعلام کرد.
وي افزود: تعامل و همکاري نيروي انتظامي با صداوسيما بسيار مثبت و سازنده است که عمده اين تعاملات در حوزه شناخت آسيب‌هاي اجتماعي بوده و شناخت اين آسيب‌ها در همکاري دو سازمان تنيده شده است.
مدير کل صداوسيماي مرکز استان آذربايجان غربي در ادامه خاطرنشان کرد: ضروري است متوليان امر در راستاي کاهش جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي دست نيروي انتظامي و صداوسيما را گرفته تا اطلاع‌رساني مطلوبي در بحث کاهش آسيب‌هاي اجتماعي صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن