تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار سازمان محیط زیست آذربایجان غربی / دوشنبه 18 آبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اخبار سازمان محیط زیست آذربایجان غربی / دوشنبه 18 آبان استان‌ها > آذربایجان غربی - سرپرست معاونت نظارت و پایش کیفیت هوای ارومیه را ناسالم اعلام کرد.

کیفیت هوای ارومیه برای گروه های حساس ، ناسالم میباشد سعید موسوی سرپرست معاونت نظارت و پایش گفت: طی گزارش های حاصله از ایستگاههای کنترل کیفی هوای شهر ارومیه، کیفیت هوا ناسالم برای گروههای حساس می باشد.
موسوی افزود: عامل آلایندگی در درجه اول ذرات معلق 10میکرون و در درجه دوم ذرات معلق5/2میکرون میباشد.
سرپرست معاونت نظارت و پایش علت بروز این پدیده را وارونگی دما(اینورژن) عنوان کرد .لذا برای گروههای حساس ،کودکان و افرادی که دچار بیماریهای قلبی،ریوی هستند توصیه میشود که از فعالیت در فضای باز خودداری نمایند .
وارونگی هوا یا وارونگی گرمایی به پدیده‌ای گفته می‌شود که در آن برخلاف حالت طبیعی با افزایش ارتفاع دما نیز زیاد می‌شود و در این شرایط درجه حرارت پائین جو کمتر از طبقه فوقانی می‌باشد. در شهرهای بزرگ وارونگی هوا معمولاً باعث آلودگی هوا می‌شود. جلوگیری از تخریب محیط زیست در نوار مرزی گمرک بازرگان کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست ماکو با حضور در مرز بازرگان و بازدید از محل متوجه تخلیه مازاد گازوئیل خود به دلیل فرار از جریمه به محیط اطراف و آلوده شدن آن در سطح وسیعی را می شوند. در این بازدید باقرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماکو ضمن دیدار با رئیس شرکت نفت ناحیه بازرگان ، نارضایتی خود را اعلام نموده و خواهان جلوگیری از روند ایجاد آلودگی در منطقه شد. باقرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماکو گفت: اداره حفاظت محیط زیست ماکو ضمن پایش مستمر محل مذکور با خاطیان این امر در صورت مشاهده برخورد خواهد نمود .  

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - سازمان محیط زیست - آلودگی هوا - محیط زیست -




دوشنبه 18 آبان 1394 - 08:48:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن