تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینتر با مانچو؛ صدرنشین و پادشاه بردهای یک برصفر کالچو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اینتر با مانچو؛ صدرنشین و پادشاه بردهای یک برصفر کالچو
گل کوندوگبیا در نیمه اول باعث شد تیم مانچو به هفتمین برد 1-0 خود در فصل جاری برسد. تورینو هم اولین باخت خانگی فصل را تجربه کرد و حالا می توان گفت 6بازی است که رنگ برد را ندیده است.
کد خبر: ۵۴۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ - 08 November 2015


اینترمیلان با تک گل کوندوگبیا توانست تورینو را در یک بازی خارج از خانه شکست داده و به روند پیروزی های خفیف خود ادامه دهد. این سومین پیروزی پی در پی نراتزوری و هفتمین برد یک برصفر مانچینی در این فصل بود.  به گزارش تابناک ورزشی، گل کوندوگبیا در نیمه اول باعث شد تیم مانچو به هفتمین برد 1-0 خود در فصل جاری برسد. تورینو هم اولین باخت خانگی فصل را تجربه کرد و حالا می توان گفت 6بازی است که رنگ برد را ندیده است. آنها یک بار توپ را به تیر دروازه نراتزوری کوبیدند و دو بار انتظار داشتند داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد که این اتفاق نیفتاد. البته آنها در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه اینتر وارد کردند و کوالیارلا می توانست در چند نوبت بازی را به تساوی بکشاند. 10 دقیقه ابتدایی بازی صحنه خاصی نداشت تا اینکه کوندوگبیا ارسالی خطرناک از چپ انجام داد که با اثرگذاری ملو به ایکاردی رسید اما ضربه او در چارچوب نبود. در دقیقه 30 بازی هم ضربه بنازی دروازه هندانوویچ را به شدت تهدید کرد. چند دقیقه بعد دفاع تورینو روی ضربه آزاد ناگاتومو اشتباه کرد تا کوندوگبیا به راحتی صاحب توپ شده با یک ضربه والی زیبا اولین گل فصل خود را به ثمر برساند طبیعتا تورینو برای جبران گل پیش کشید و روی یک صحنه آنها مدعی بودند موریو روی بلوتی خطای پنالتی انجام داده است اما داور با آنها هم عقیده نبود.



اینتر با مانچو؛ صدرنشین و پادشاه بردهای یک برصفر کالچو

 شاگردان ونتورا نیمه دوم را هم با حمله شروع کردند و جدی ترین موقعیت آنها روی سانتر مولینارو و ضربه والی کوالیارلا شکل گرفت که با واکنش زیبای هندانوویچ همراه شد. چنددقیقه بعد باز هم هندانوویچ بود که اجازه نداد کولیارلا به گل برسد.
اینتر هم در میانه های نیمه دوم با شوت از راه دور ناگاتومو خودی نشان داد و کمی از بار فشار میزبان کاست. در اواخر نیمه دوم تورینویی ها انتظار داشتند داور به خاطر خطای میراندا روی لوپز در باکس پنالتی در سوت خود بدمد اما این اتفاق نیفتاد و بازی ادامه پیدا کرد. چند دقیقه قبل از سوت پایان بازی، باز هم کوالیارلا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما هندانوویچ دروازه را قفل کرده بود. بدین ترتیب اینتر دوباره توانست به صدر جدول سری آ بازگردد.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن